daantje schreef:@Yente: jammer! Je hebt wel een hele mooie eerste cyclus! Veel plezier met klussen 😉
@Roos: jaja, morgen ga ik weer testen. Vandaag echt heel moe geweest. Zelf na een tukkie vanmiddag niet uitgerust. Ik plas me ook wat af overigens. Vanmorgen nog wel last van krampjes in m'n onderbuik, maar nu niet. Die steekjes in je lies als je loopt (maar volgens mij dan ook als je zit) kunnen duiden op bandenpijn als je zwanger bent. Heb hier ook last van gehad en kwam dat als antwoord tegen. Erg he? Ik zoek gelijk elk pijntje, elk signaaltje op....
Een pendelaar is iemand die met een pendel (lees een voorwerp aan een touwtje/kettinkje) dingen kan voorspellen. Bij degene die ik heb gevonden op t net kun je vragen in welke maand je zwanger zal zijn en of het een jongetje of een meisje zal worden. Een pendelaar stelt dan een vraag en aan de hand van de beweging die de pendel maakt kan hij/zij jou een antwoord geven. Je kan wel meer dingen vragen hoor. Natuurlijk is het voor de lol en moet je er niet teveel aan ophangen. Bij een aantal dames klopt het antwoord, bij een aantal ook niet.
Bandenpijn... ik heb het als ik loop, ja niet constant, gister kreeg ik 2 flinke steken in mijn lies, kon toen niet verder lopen, vandaag toen ik liep wat kleinere steekjes...
Ja echt erg he, we gaan nu achter elk pijntje iets zoeken... maar we willen ook zo graag!!
Wanneer ging jij testen??