trishaOud lidBerichten: 239Lid sinds: 1 januari 2005
wie ow wie nog meer
Babii schreef:Als een ander eerder zwanger raakt heeft het totaal niet te maken met dat het bij een ander beter werkt! Zwanger worden is een groot, heel groot wonder!
Het zaad moet goed zijn, het baarmoederslijmvlies moet goed zijn, de eisprong moet goed zijn (soms heb je een eisprong zonder eitje erin), de timing moet goed zijn, de staartjes van de zwemmers moeten goed zijn, de innesteling moet goed gaan, de deling en aanleg organen moeten goed gaan enz. enz.
Als daar ook maar 1 ding fout gaat, gaat het bij een zwangerschap ook fout. Het heeft dus niets te maken met dat iets beter bij iemand werkt, althans niet helemaal. Het heeft met onwijs veel factoren te maken.
Succes ladies!
Hertogin schreef:Ik slikte de pil niet maar wil wel officieel in juni beginnen met zwanger worden. :mrgreen:
Ik slik foliumzuur eigen merk van Albert Heijn. Lekker kleine pilletjes die heel makkelijk wegslikken. :D
adniL schreef:Hertogin schreef:Ik slikte de pil niet maar wil wel officieel in juni beginnen met zwanger worden. :mrgreen:
Ik slik foliumzuur eigen merk van Albert Heijn. Lekker kleine pilletjes die heel makkelijk wegslikken. :D
Ze smelten ook heel snel. en foliumzuur is foliumzuur toch :D
korel schreef:Leuk leuk! Er komen steeds meer meiden bij:D
@ Debdeb, Leuk dat je voor de 2e gaat! 😃 Hoe snel ging het bij jou de 1e x?
In welke leeftijd zijn jullie? Wij zijn nog best jong, ik 22 en mijn vriend 24. Maar we zijn er ontzettend klaar voor :mrgreen:
Mieke1984 schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen zondag mijn laatste pil geslikt, ik moet morgen ongesteld worden en dan gaan we ervoor.
Ik heb gisteren foliumzuur gekocht van etos. Vond het moeilijk om te kiezen maarja foliumzuur is foliumzuur.
Wel spannend allemaal hoor. Nu hopen dat ik snel een normale cyclus heb en dan het maar niet te lang duurt!
Ik heb gisteren ook een boek gekocht van Zwanger Worden erg intressant om te lezen!
Mieke1984 schreef:Het boek heet ' Zwanger worden' handboek voor kinderwensers. van Mariel Croon.
Vinden jullie het ook allemaal zo spannend. Ik denk er zoveel over na. Ik ben zo blij en enthousiast en dan ben ik nog niet eens zwanger!!!
debdeb schreef:Ik ben 26 en mn mannetje is 32 😃 Zijn inmiddels alweer 11 jaar samen en ook alweer 3 jaar getrouwd 😊
De eerste keer dat ik stopte met de pil, na hem ruim 10 jaar te hebben geslikt, was ik na vier maanden zwanger van onze dochter 😃
Nu heb ik de pil eigenlijk maar twee maanden geslikt en nu dus gestopt.....ben erg benieuwd wat het ons gaat brengen.
korel schreef:Ohh wat leuk! jullie gaan voor jullie 2e, hoop dat het nou weer zo vlot gaat dan! en bij mij ook 😉 Doet me goed om ook te horen dat het nog best snel kan na veel jaren de pil slikken.
stefje schreef:Ik vind het ook spannend allemaal,
ben zelf 26 en mn vriend is 29. Ben ook steeds aan het denken aan de financien, of we het wel aankunnen enzo.
Niet we elke dubbeltje om moet draaien maar heel veel geld hebben we nou ook weer niet!
Heeft iemand anders hier ook twijfels over?
stefje schreef:niet redden is een groot woord, maar komen nu goed rond en kunnen ook sparen, maar ben benieuwd of dat straks ook nog kan?
Mammavan2kids schreef:stefje schreef:niet redden is een groot woord, maar komen nu goed rond en kunnen ook sparen, maar ben benieuwd of dat straks ook nog kan?
Alleen de toekomst zal dat uitwijzen....
Je leeft er ook naar ;)
Mammavan2kids schreef:Dat snap ik want het is ook ontzettend leuk!!
Ik was ook 22 toen ik beviel van onze 1e...
Veel mensen vonden ons te jong...(Jammer voor ze;))
We hebben evenveel zin in onze 3e als in de 1e en 2e hihi!
Ik gebruik persona om mijn vruchtbare dagen goed in kaart te brengen.
Gebruikt nog iemand dat??
adniL schreef:hallo allemaal,
ik hoef niet meer te google voor mijn cyclus want ik ben ZWANGER!
adniL schreef:hallo allemaal,
ik hoef niet meer te google voor mijn cyclus want ik ben ZWANGER!
Aim schreef:Nou ik ben 3 juni gestopt met Nuvaring, heb ook het huismerk vitamine preparaat voor vrouwen die zwanger willen worden/zijn. Bevalt prima, beetje grote tabletten mja dan zal er ook wel veel inzitten 😉
Vind het wel spannend hoor en toch ook wel eng haha
Aim schreef:Hopelijk is het snel "raak" ja 😃
Wij zijn alleen nog niet getrouwd, iemand daar ervaring mee? Kind erkennen etc.?
Mammavan2kids schreef:
@Lientje.nl Waarom vinden mensen dat jullie nog moeten wachten??een boek is wel handig hoor daar niet van...