Wij zijn eind mei gestopt met de pil.... hadden daarvoor wel 4x de pil vergeten.. dus heb deze maand wel getest... maar aanstaande maand is het pas voor het eggie... foliumzuur aan het slikken dus laat de beeb maar komen....
Ook ik ben erg enthousiast en zou het liefst alles al kopen... mijn vriendin had de blije doos gekregen maar heeft een miskraam gehad... ze kon het niet verdragen om die doos te houden.... dus die heb ik al.... al die spulletjes mooi en heerlijk om al te hebben....
@ Mammavan2kids ben je al ongesteld geworden?
IS wel spannend altijd weer die maandelijk NOD!!!
Ik heb me even toegoevoegd aan de lijst... had net een test gedaan op
http://www.zwangerwijzer.nl en die gaf aan dat ik iets overgewicht had en daardoor meer kans op een miskraam en minder vruchtbaarheid.. dat maakt me dan wel onzeker.... maar als ik in mijn omgeveing kijk daar lopen mensen die 10 keer dikker zijn dan ik ook zwanger... dus we houden moed.. het si pas het eerste rondje...
naam.....................leeftijd.......ronde..............kindje..............NOD
Mammavan2kids......29.............1e ronde..........3e kindje..........17 juni
Sas81....................29..............1e ronde.........1e kindje...........18-21 juni
Aim.......................24.............1e ronde..........1e kindje..........26 juni
Angel26.................26.............1e ronde..........1e kindje..........1 juli
debdeb..................26.............1e ronde..........2e kindje..........1 juli
Stefje....................26.............1e ronde..........1e kindje..........2 juli
jojo82....................28............1e ronde...........2e kindje..........3 juli??? (uitgaan van 28 dagen vorige cyclus was 21)
Ikke82...................28.............1e ronde..........1e kindje..........6 juli
Lientje.nl................26.............1e ronde..........1e kindje..........8 juli
Soetje1986............23..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli (verjaardag van mijn mannetje)
Korel.....................22..............1e ronde..........1e kindje.........11 juli
ShaSha..................29.............1e ronde...........2e kind...........13 juli
Hertogin.................34.............1e ronde...........1e kind...........14 juli
Yenniej..................21.............2e ronde..........1e kindje..........14 juli
Jeannet83..............26.............1e ronde...........1e kindje.........16 juli
Camadia.................31.............1e ronde...........1e kindje.........20 juli
mirjam86................24.............1e ronde............1e kindje........ 16 juli ???(1 e keer na stoppen met de pil)