@ jojo82: Ik denk dat in het openbaar borstvoeding geven wel gaat wennen. En ook speciale kleren ervoor aanschaffen is wel handig dan! Altijd voeding bij je hebben is inderdaad een voordeel. En je kan natuurlijk ook op een gegeven moment gaan kolven , voor als je niet bij je kind bent.
@ mammavan2 kids: Als je al eerder bevallen bent, weet je ook meestal meer wat je ervan kan verwachten. Mijn man heeft wel een vaste baan voor 40 uur. Ik ben wel bang dat 32 uur werken teveel is met een baby erbij. Ik wil toch zelf mijn kind wel opvoeden en kan dat dan wel als je 32 uur werkt. Ik denk het niet.
@ Camadia: Wat ben jij vroeg op het forum zeg! Mijn Nod is rond de 1e juli. Dus iets eerder dan jullie. We hebben het er pas geleden nog over de babykamer gehad, we hebben 3 kamers, en het kleinste kamertje wordt onze babykamer tzt!
Wij hebben ook katten en het lijkt mij ook moeilijk met het kruipen van de baby. Als je de katten uit de box wilt hebben, dan kun je er als je nog niet bevallen bent, opgeblazen balonnen in doen. Dan schikken ze als ze knappen.
Een automatische stofzuiger lijkt ons wel erg handig, zodat de grond goed wordt schoongemaakt, zonder dat je er zelf tijd kwijt aan bent! Zoals deze:
http://www.cleanmate.info/indexnl.htmIk denk dat onze katten wel goed met kinderen om kunnen gaan. Ze hebben bv ons nooit gebeten en we hebben soms kleine kinderen op bezoek, die ze of negeren of gaan kijken.
Ik heb ook al een beetje een plekje voor de box.
Eerst nog zwanger worden inderdaad. Grappig dat je al kleertjes gekocht hebt! Wij hebben nog niks voor de baby!
@ jeannet83: Fijn dat jullie een vaste baan hebben! Dus jij vind ook 32 uur teveel werken als je een baby hebt? Zo tot 13 weken wachten, knap hoor! Ik heb ook een beetje vlinders in mijn buik .
@ ikke82: Wij willen in ieder geval wachten totdat we een keer bij de verloskundige zijn geweest. Dus dat zal met 8 weken zijn. Maar eigenlijk horen we te wachten tot 12 weken, maar of we dat volhouden, ik weet het niet.
@ mirjam 86: Wij moeten ook nog behangen in de babykamer ,dat komt nog wel. Leuk een t’shirt met de echo erop! Leuk idee! 10 weken wachten is netjes!
@ debdeb: 24 uur werken is mooi met een baby. Fijn dat de opvang bij jullie zo netjes geregeld is!
@ Sas81 : Welkom! Wat jammer dat je geen bloeding hebt gekregen, dan weet je ook de cyclusdagen niet. Hopelijk wordt je gauw zwanger!!
Dat wens ik iedereen hier toe!!
@ Sasha: Als je wel gewoon gewoon studiefinanciering krijgt, en je een man hebt die gewoon werkt, kan het nu toch al wel. Toch fijn dat je al de tijd hebt als je kindje nog klein is!
@ leffuns : Welkom hier! Succes met het ontpillen!
@ aim: Ik zou vandaag de 13e dag hebben na de eerste dag van de laatste menstruatie. Dus denk dat de eisprong eraan zit te komen. Ik weet verder mijn cyclus niet zonder pil. Maar ik zal er eens op letten of ik pijn aan mijn tepels krijg. Welke datum is jouw gegokte NOD dag dan?