AllegraOud lidBerichten: 2.264Lid sinds: 25 juli 2010
4 maanden wachten op je eerste ongesteldheid... ik zou gek worden!
Allegra schreef:4 maanden wachten op je eerste ongesteldheid... ik zou gek worden!
roos28 schreef:4 maanden.... :-(
Lientje.nl schreef:Jeetje, ik had na mijn stoppen vd pil na 3 dagen de laatste "pil-bloeding" en
2 weken daarna was ik "echt" ongesteld en nu... wil het maar niet komen!
Pfffff...
Nou ik ga nog ff tv kijken, een clientje naar bed brengen, opruimen en
dan lekker naar huis!
angel26 schreef:@ Roos: Het is te hopen dat je of zwanger bent, of snel ongesteld wordt, want anders duurt het wel erg lang tot je naar ronde 2 kan! Ik duim voor je!
wietske schreef:haha ik vind het zo grappig dat je me wiets noemt, omdat mn vrienden dat namelijk ook doen. Misschien gooi ik er nog een testje tegen aan vrijdag (moet morgen nog werken = om half 7 vertrekken). Ik heb wel 2,50 euro over voor min of meer 100% zekerheid.
Wij hebben rode kool gegeten en een cordon blue.
Ik kom uit de provincie Groningen btw.
Die ultra matcare testen ofzo, klopt het dat die 2 voor 10 euro zijn en dan nog 3 euro verzendkosten?
kus
daantje schreef:Tja Roos, wie weet zijn dit allemaal signalen voor jou! Ik zit hier csi te kijken. Komen ook kinderen in voor, maar geen baby's, haha 😉
Iemand al over nagedacht als je zwanger bent of thuis wilt bevallen of in het ziekenhuis? Voor beide valt wat te zeggen. Ik ben benieuwd!
mirjam86 schreef:@angel jammer dat je ongesteld bent geworden, maar zoals sommige al zeggen een mooie cyclus.
@daantje jij sucses he morgen met testen, ik kijk na mn werk gelijk ff ben zeer benieuwd.
ik heb ff een vraag ik heb op dit moment dat ik zeg maar draaden kan trekken van het vloeien, maar hoelang houdt dit aan?
want mn vriend en ik hebben al 3 dagen achter elkaar seks gehad en ik weet dat elke dag niet zo goed voor het zaad is.
wat zouden jullie doen toch vanavond weer seks hebben(dus dan hebben we 4 dagen achter elkaar seks gehad:D), of toch wachten tot morgen.......
xxx
daantje schreef:Dank je! Heb nu al flink de kriebels!
Tja, ik zou gewoon weer sexxen vanavond. Volgens mij kan het geen kwaad voor het zaad, maar het is niet zo dat het zaad er beter door wordt doordat je het elke dag doet. OM de dag is voldoende zegt men. Voor de zekerheid en als je zin hebt (en je ventje natuurlijk ook, zou ik gewoon lekker in dit tempo doorklussen!. Bij mij was het zo dat op maandag een soort gele/witte dikke droge klodder kwam (sorry voor de vieze omschrijving) en vervolgens van die plakkerige doorzichtige, beetje glimmende afscheiding waar je draden van kan trekken. Donderdag was m'n ei en die dag heb ik voor het laatst van die afscheiding gehad. Ik had er voorheen nog nooit draden van proberen te trekken en iemand zei dat je er zelfs 10 tot 15 cm lange draden van kon trekken. Ik geloofde er niks van en dacht eerst maar eens zien. Heb het uitgeprobeert en het is nog waar ook! Ik moest er om lachen, maar was er ook een beetje stil van, haha.
daantje schreef:Heb gelezen dat de ochtend-sperma actiever is doordat het meer progesteron bevat.... Ik hou zelf meer van avond-sex, manlief ook :-)
Allegra schreef:Je kan toch ook poliklinisch bevallen? Dat je in het zh bevalt maar als alles goed is na een paar uur weer naar huis mag? Dat lijkt mij wel fijn, dat je zeker weet dat alles bij de hand is tijdens de bevalling maar je daarna lekker naar huis mag met je kindje!
Enne... betaalt de verzekering een ziekenhuisbevalling niet? Altijd gedacht dat dat een van die dingen is die standaard in het pakket zitten, maar ik heb me er nooit echt in verdiept.
Allegra schreef:Ha, en dan nog echt iets voor ons allemaal als we over een paar maandjes een babybuik hebben: http://www.nu.nl/lifestyle/2301421/modellenbureau-zwangere-vrouwen-.html
daantje schreef:Heb gelezen dat de ochtend-sperma actiever is doordat het meer progesteron bevat.... Ik hou zelf meer van avond-sex, manlief ook :-)
Sophie1978 schreef:Das goed nieuws; we zijn wel van de ochtendklus.....
Denise1984 schreef:Net voor het eerst met de hond gefietst, even op en neer naar de winkel. Ze vind het erg leuk. Alleen een beetje jammer dat ze me bijna 2 keer van de fiets had getrokken omdat ze plots moest plassen. Heel vervelend is dat krijg het er ook niet uit. Als ze moet plassen dan gaat ze ook. In huis niet hoor gelukkig. Maar goed ze is ook al 5 dus dat krijg ik er ook niet meer uit.
Denk dat ik maar vaker met haar ga fietsen kan ze wel gebruiken.
Jeannet83 schreef:Dat is er zeker wel uit te krijgen hoor 😉
Hoelang voor het fietsen laat je haar uit?
oosabjuhoo schreef:
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen :)
prinsesje schreef:Daantje, GEFELICITEERD echt geweldig! AL het wachten is in ieder geval beloond!!
Angel26, jammer dat je ongesteld bent geworden maar op naar de volgende ronde.
Oosabjuhoo & HVE, zondag ga ik ook mijn 1ste test doen! Hopelijk hebben we dan alle drie een positieve test in handen!