Natascha1984Oud lidBerichten: 553Lid sinds: 1 januari 2005
Helaas kan ik ze niet zo uploaden alleen als handtekening...
Natascha1984 schreef:Wist niet eens dat je een website hebt van Yara!!!
mayella schreef:Heb ik dat dan?? :p
mayella schreef:Heb ik dat dan?? :p
Mieke1984 schreef:na een week overtijd te zijn heb ik een 2e test gedaan en deze blijft negatief.
Nu geduldig afwachten wanneer ik ongesteld ga worden zit nu op dag 35. Ik hoop dat het snel komt!
wietske schreef:Daantje -> had je die steken alleen rechts of ook links? Ik denk dat dit toch je eisprong is geweest, kan toch best een dag later? Je cyclus kan toch wel een dag verschillen?
Dat het klussen anders voelt van binnen heb ik wel ergens gelezen.. Dus dat zou heel goed kunnen.
Aim -> op het randje fietsen whaha, heb er niet zo veel behoefte aan :oops: Ík hou er niet van om op het randje van de stoep te blijven fietsen, ga liever gelijk op m'n bek in de goot 😊 Nee geintje. Ook in dat opzicht heb ik blijkbaar geen geduld..
Hier nog steeds geen tekenen van ongesteldheid. Denk dat m'n cyclus toch langer is en dat ik anderhalf week later m'n eisprong had dan ik dacht.. Dat zou betekenen dat m'n NOD i.p.v. 17 nu 26 juli is maar zeker weten doe ik het niet. Ik hou mezelf dat maar voor op teleurstelling tegen te gaan.
Ben ook niet van plan om te testen maarja dat zeg ik nu, twee dagen voor m'n geplande ongesteldheid..
We zullen zien,
straks eerst aan het werk, morgen een drukke dag dus dan kijk ik zaterdag even weer.
Zijn er trouwens ook mensen die bloed geven? Gaan jullie hier mee door als je zwanger wil worden? En mag dat ook als je al zwanger bent?
Ik ga morgen weer bloed geven maar weet niet of ik het daar durf te vragen (aangezien ik nog niet zwanger ben).
Fijne dag nog,
kussies
roos28 schreef:Ik had in het weekend toen ik waarschijnlijk mijn eisprong had ook 'pijn' tijdens het klussen, het leek alsof die veel dieper ging en 'iets' raakte waardoor het 'pijn' deed, maar ja geen idee of toen echt mijn eisprong was.... :-D
roos28 schreef:@mirjam, heb jij al een test gedaan? of wanneer ga je een test doen?
mirjam86 schreef:Ik had het net voor mijn ei sprong,
het leek dat alles veel nauwer was en hij leek ook veel dieper te gaan.
maar ik had het maar 1 keer en de volgende dag mn ei.
x
Chelke schreef:mijn eisprong heb ik het duidelijkst gevoeld op 3 juli.. en morgen is het 28 dagen geleden dat ik ongi werd.. dus morgen zou ik dan ongi moeten worden? en dan zaterdag nod?
of begrijp ik het nu niet?
korel schreef:@ Denise1984, Hoe gaat het met je zwangerschap?Kun je het nog een btje voor je houden, of kun je het wel van de daken schreeuwn?;) Heb je al een afspraak voor een echo?
korel schreef:Na je eisprong wordt je na ongeveer 10 a 14 dagen ongesteld, als je 14 dagen neemt dan is zaterdag dag 29( of weer dag 1 van je nieuwe cyclus als je ongi wordt) van je cyclus dus kun je dan testen..
dus je snapt het wel:D
angel26 schreef:Weet iemand als je zwanger bent of wilt worden,of je gewone paracetamol mag slikken? Er stond in een zwangerschapsboek, dat het alleen in samenspraak met een dokter mag.
Dus als ik een keer paracetamol wil slikken ( heb dat niet de afgelopen weken niet gedaan hoor!) moet ik eerst een dokter bellen?
mayella schreef:Je mag tijdens je zwangerschap gewone pcm slikken, maar niet meer dan 6 per dag! Je hoeft hiervoor echt niet je ha te bellen.. Zou ik alleen doen als je ernstige klachten oid hebt.. :)
korel schreef:@hve, oohh dat is leuk, de Efteling, Zou er ook nog wel graag een x heen willen, ben er vroeger wel een x geweest, maar dat kan ik mezelf niet meer herinneren.. Tis alleen zo jammer dat het altijd zo druk is int weekend.. Door de weeks is voor ons helaas geen optie.. 😞
slaap lekker meiden.. ga zo me bed opzoeken:D
mirjam86 schreef:ja heb ik vanochtend gedaan maar negatief.
mischien was ik dan toch te vroeg? maar we wachten het af.
bij mijn moeder waren ze altijd negatief dus ik heb nog hoop:)
x
angel26 schreef:Weet iemand als je zwanger bent of wilt worden,of je gewone paracetamol mag slikken? Er stond in een zwangerschapsboek, dat het alleen in samenspraak met een dokter mag.
Dus als ik een keer paracetamol wil slikken ( heb dat niet de afgelopen weken niet gedaan hoor!) moet ik eerst een dokter bellen?
Chelke schreef:Ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb, misselijk, buikpijn, pijn bij de sex. duurde 2 dagen
zal zo eens kijken wanneer dat was
Sunshine83 schreef:Naam....................Leeftijd..............Rond e..............Kinderen.............NOD
Mieke1984................25..............1e ronde..........1e kindje..........8 juli
Natascha..................25..............2e ronde...........1e kindje.........09 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
MissyMinnie..............23..............1e ronde..........1e kindje..........12- 14 juli ( ongeveer 28- 30 dgn cyclus voor pil )
ShaSha.....................29.............1e ronde...........2e kind...........13 jul
Mammavan2kids.......29..............2e ronde...........3e kindje.........15 juli
Jeannet83................26.............1e ronde............1e kindje.........17 juli
Michelle....................23..............1e ronde............1e kindje........17 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Wietske....................25.............1e ronde............1e kindje........17 juli
Roos28.....................28..............1e ronde............1e kindje........18 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Yenniej.....................21..............2e ronde...........1e kindje.........19 juli
Sas81.......................29.............2e ronde..........1e kindje...........19 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Camadia...................31..............1e ronde...........1e kindje.........20 juli
Sophie1978..............32...............1e ronde...........1e kindje.........21 juli
Essie83.....................27................1e ronde............1e kindje.........21 juli (als cyclus 28 dagen is)
henny.......................28.............2eronde ... ........2e kindje..........25 juli (uitgaande van een cyclus van 24 dagen)
Lientje.nl..................26..............2e ronde.............1e kindje.......26juli (gokje?!)
marleen....................28.............1e ronde.............1e kindje.........27 juli
Koekoek...................24..............1e ronde............2e kindje........28 juli
Sabine......................22..............1e ronde...........1e kindje.........28 juli
Angel26....................26.............2e ronde..........1ekindje............29 juli ( ronde 1 was 28 dagen)
Lylou.........................26.............2e ronde..........1e kindje..........30 juli (ronde 1 was 29 dagen)
Daantje.....................29.............1e ronde............1e kindje.........30 juli (eisprong bijna 2 weken later dan verwacht!)
jojo82.......................28.............2e ronde............2e kindje..........31juli
Stefje........................26............2e ronde.............1e kindje.........31 juli
hp.............................24............2e ronde.............1e kindje.........31 juli
prinsesje...................28.............1e ronde.............1e kindje.........31 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Aim...........................24.............2e ronde..........1e kindje..........1 augustus
Patricia.....................27............2e ronde...........2e kindje..........1 augustus
Ikke82......................28.............2e ronde..........1e kindje..........3 augustus
soetje1986..............23............2e ronde...........1e kinde...........3 augustus
Jeske1983................26.............2e ronde...........1e kindje.......5 augustus (27 dagen?)
Chappie....................26.............1e ronde...........1e kindje.........6 augustus (25 dagen cyclus)
Hertogin...................34.............2e ronde...........1e kind...........9 augustus
Sunshine..................26.............2e ronde............1e kindje........10 augustus (uitgaande van een cyclus van 25 dgn)
mirjam86..................24.............2e ronde............1e kindje........ 13 augustus
Korel.........................22..............1e ronde..........1e kindje..........16 augustus
ZWANGER
Naam....................Leeftijd........ronde..... ...........kindje...............NOD(getest)....... ...........................Uitgerekend
Adnil......................???...........1 e ronde.........1 e kindje.............????????????................... ................
debdeb..................26............1e ronde..........2e kindje..............1 juli (positief getest 27 juni)..........
Miracle01...............27............1e ronde..........1e kindje..............5 juli (positief getest 7 juli ).............
Denise1984...........25............1e ronde..........2e kindje..............7 juli (positief getest 9 juli) .............
Goeiemorge meiden...
Ben gisteravond ongi geworden....dus op naar de 2de ronde. Ghehe T'is net de 'grote meneer cactus show' hier met allemaal die rondes. Mevr. Stemband zou overuren draaien 😂
Heb meteen de NOD-lijst aangepast.
oosabjuhoo schreef:Jammer sunshine maar op naar de 2e ronde :-)
daantje schreef:@Wietske: balen dat je niet voor je ei geklust hebt. Wij blijven hier fanatiek klussen, ook al is m'n ei geweest. Ik weet wel dat je als je ei gesprongen is, niet meer zwanger kunt raken, maar je weet maar nooit of je ei inderdaad is geweest. Zo zie je maar bij ons beide. Wat reken jij nu als je NOD? Ook over 2 weken?
Denise1984 schreef:@ikke Idd daarom ben ik er ook gewoon echt klaar mee. En probeer ik dus mijn kind en die er aan komt (mocht alles goed gaan) anders op te voeden dan dat zij heeft gedaan. Mijn moeder is ook geen moeder die liefde geeft ze heeft me nooit geknuffeld of wat dan ook. Dat heb ik haar ook verteld maar volgens haar komt dat omdat ik zo'n rot puber ben geweest.