@wietske jammer dat de test negatief was!
Hopelijk is het de volgende keer positief
@chelke hoop toch voor je dat de ongi nog weg blijft. En anders op naar ronde 2
fijn weekend allemaal
sab88Oud lidBerichten: 3.359Lid sinds: 17 juni 2010
oosabjuhoo schreef:@wietske jammer dat de test negatief was!
Hopelijk is het de volgende keer positief
@chelke hoop toch voor je dat de ongi nog weg blijft. En anders op naar ronde 2
fijn weekend allemaal
jojo82 schreef:ja klopt, alleen bij de kdv van mijn zoontje betalen we per uur!! hebben we heel veel mazzel mee 😊 !! en betaal ook niet de dagen als hij een x niet komt of de vakantie's, dus daarom kunnen wij de kosten zo laag houden!
daantje schreef:@Sas81: zie dat jij ook bijna aan de beurt bent voor je NOD, ook 29 bent en voor je eerste kindje gaat! Mijn NOD leek eerst dit weekend te vallen, maar ik heb hem 2 weken opgeschoven omdat ik zeer waarschijnlijk donderdag pas m'n ei heb gehad. Ik ben ook 29 en we gaan ook voor onze eerste! Leuk!
Denise1984 schreef:Dat is ook niet zo erg.
Maar wat ik dus niet snap is als bv mijn zoontje op woensdag niet komt en ik dat op tijd meld. Dat ik die dag evengoed moet betalen.
daantje schreef:hmm, ik zie alleen de link en niet het plaatje.... Help
Sas81 schreef:Zo dat is goed geregeld. Dan hebben jullie zeker flexibele opvang...
Denise1984 schreef:@Sas 81 Ons gezamelijk inkomen is hoog daarom krijgen we niet zo veel terug van de Belastingdienst.
@Daantje Ik gooi altijd alles in de droger, maar inplaats van dat ik het daarna meteen opvouw laat ik het vaak nog in de wasmand liggen waardoor je het dus wel moet strijken.
Lientje.nl schreef:Hey dames!
Heb alles even terug gelezen, maar weet nu al niet meer hoe of wat:-?
Er word echt mega gepost!!
Ben nu bij m'n manneke, ben dit weekend lekker vrij!
Moeten helaas tot 6uur thuis blijven, ZIGGO kan tussen
12 en 6 langskomen.... pfff... wachten....
We gaan misschien vanavond naar de Tilburgse kermis!!
Hij ligt nu ff lekker op bed na lekker geklust te hebben net:-D
Ik heb sinds het stoppen met de pil echt super veel zin in sex!!
Ben sinds mijn 14e aan de pil geweest en dacht altijd dat er bij mij
iets niet goed was; had eigenlijk nooit zin!
Meer dames hier bekend mee?
Ik ga echt nooit meer aan de pil!
Fijne dag allemaal!
Ik kom tussendoor nog wel ff weer langs:-D
wietske schreef:@ Daantje: Een beetje in het zelfde schuitje. Het verschil is dat ik niet zwanger kan zijn en jij wel.
Volgens mij op het moment dat je die slijmerige afscheiding hebt wat doorzichtig is, dan is op hetzelfde moment je eisprong? weet iemand dat? of kan het ook een paar uur later zijn. Nou anyway ik denk dat we te laat geklust hebben want eitje leeft hooguit 12 uur..
Inderdaad Daantje zie je twee strepen als je test positief is.
@ Chelke waarom sta jij niet in de lijst?? Ik kan je niet vinden.
Ik heb ook al weer heel wat huishouden gedaan, moet eigenlijk nog veel meer doen maar heb geen zin meer... Bah.. Heb vanmorgen ook al even lekker gesport, ik doe aan hardlopen ben net vorige week begonnen met een opbouwschema, 3 keer in de week 45 min.
Lientje.nl schreef:Hey dames!
Heb alles even terug gelezen, maar weet nu al niet meer hoe of wat:-?
Er word echt mega gepost!!
Ben nu bij m'n manneke, ben dit weekend lekker vrij!
Moeten helaas tot 6uur thuis blijven, ZIGGO kan tussen
12 en 6 langskomen.... pfff... wachten....
We gaan misschien vanavond naar de Tilburgse kermis!!
Hij ligt nu ff lekker op bed na lekker geklust te hebben net:-D
Ik heb sinds het stoppen met de pil echt super veel zin in sex!!
Ben sinds mijn 14e aan de pil geweest en dacht altijd dat er bij mij
iets niet goed was; had eigenlijk nooit zin!
Meer dames hier bekend mee?
Ik ga echt nooit meer aan de pil!
Fijne dag allemaal!
Ik kom tussendoor nog wel ff weer langs:-D
oosabjuhoo schreef:Even een hele stomme vraag...
Doen jullie een bepaald standje met de sex?:oops::oops:
Er staat namelijk op internet dat als de vrouw bovenop zit je minder snel zwanger kunt raken omdat de zwaartekracht het sperma eruit laat druipen.
Nou is het zo dat ik alleen maar op die manier kan klaarkomen:oops::oops:
Ik wil er natuurlijk niet te veel mee bezig zijn maar vroeg me af of jullie daar over nadenken? welke standje je het best kan doen..
Ik vind het persoonlijk fijn om zelf ook klaar te komen maarja als het minder bevoordelijk is om zwanger te worden op die manier....:confused::confused:
Iemand tips??
wietske schreef:Hey dames, Daar was ik weer.. Even lekker geslapen en voel me als herboren 😉 Soms heb ik dat zomaar overdag even nodig en daar geef ik een enkele keer aan toe.
Marleen8, bedankt voor je lieve reactie. Heb jij trouwens ook met Evie het hardloopschema gedaan? Dat is van de Belgische tv volgens mij en het heet start to run. Zo fijn! want ze zegt precies wanneer je moet lopen of rennen en er zit lekkere muziek bij. Ben er erg over te spreken.
Ik heb ook veel meer zin in seks dat is zo fijn, ik had voorheen bijna nooit zin maar gaf er regelmatig wel aan toe (voor mijn man) en dan was het ook wel fijn maar het leek wel of die drempel steeds hoger werd die ik over moest. Volgens mij ligt achteraf ook een deel aan het pilgebruik (als ik dat hier zo lees) want het is nu veeel beter! En niet alleen omdat het 'moet' voor een kindje maar we doen het ook op tijden dat ik niet vruchtbaar ben. Erg goed voor je relatie kan ik zeggen!
Gaan jullie nog wat leuks doen vanavond?
Ik ben lekker aan het koken voor m'n man en vanavond gaan we lekker met z'n tweeën op de bank doorbrengen. Ik heb bri en toast gekocht en heb nog een flesje wijn in de koelkast staan.
Fijne avond,
liefs wietske
wietske schreef:
Ik heb ook veel meer zin in seks dat is zo fijn, ik had voorheen bijna nooit zin maar gaf er regelmatig wel aan toe (voor mijn man) en dan was het ook wel fijn maar het leek wel of die drempel steeds hoger werd die ik over moest. Volgens mij ligt achteraf ook een deel aan het pilgebruik (als ik dat hier zo lees) want het is nu veeel beter! En niet alleen omdat het 'moet' voor een kindje maar we doen het ook op tijden dat ik niet vruchtbaar ben. Erg goed voor je relatie kan ik zeggen!
Ik ben lekker aan het koken voor m'n man en vanavond gaan we lekker met z'n tweeën op de bank doorbrengen. Ik heb bri en toast gekocht en heb nog een flesje wijn in de koelkast staan.
Fijne avond,
liefs wietske
trisha schreef:jeetje dat was ff bijlezen
ben nog nie zwanger maar ja kan haast ook bijna nie
mirjam86 schreef:ik ben wel blij met een eerste ronde van 28 dagen.
ik had net een bbq en een vriendin van mij is zwanger en die zei tegen me jij krijgt een meisje en ik denk dat je bij ronde 3 zwanger bent,
nou ik ben benieuwd ik hoop dat ze gelijk heeft.
paar maanden terug deed een vriendin van mij iets met een kettinkje (ik weet niet hoe dat heet), dan voorspelt de ketting of je een meisje of een jongetje krijgt en hoeveel kinderen je krijgt, nou ik krijg eerst een meisje en dan een jongen 😊
hebben jullie dat wel eens gedaan?
ik vond het wel grappig en ben benieuwd of het klopt.
x
wietske schreef:Hey dames, Daar was ik weer.. Even lekker geslapen en voel me als herboren 😉 Soms heb ik dat zomaar overdag even nodig en daar geef ik een enkele keer aan toe.
Marleen8, bedankt voor je lieve reactie. Heb jij trouwens ook met Evie het hardloopschema gedaan? Dat is van de Belgische tv volgens mij en het heet start to run. Zo fijn! want ze zegt precies wanneer je moet lopen of rennen en er zit lekkere muziek bij. Ben er erg over te spreken.
Fijne avond,
liefs wietske
Marleen8 schreef:Ik heb ook met Evy gelopen (vind ik trouwens een erg leuke meisjesnaam, haha)!! Ik vond het ook geweldig om daarmee te lopen, ik kon het dan echt goed volhouden. Dus je doel is om 5 km te lopen? Heb je een goede ronde in de buurt, dat scheelt ook veel. Ik heb eind mei nog een ronde van 5 km in Breda gelopen maar daarna had ik vakantie en heb ik het niet meer opgepakt. Ik gebruikte het warme weer ook als excuus. Dat vind ik wel het zwaarste, het volhouden.
Ik zag trouwens dat je, nu je je cyclus lengte aangepast hebt, ongeveer rond dezelfde datum je NOD hebt.
Ook ik heb vanmiddag even geslapen. Dat is altijd zo heerlijk! Even lekker wegdutten.
Ik ben vandaag druk geweest met de voorbereiding van een feestje voor m'n man. Die was voor werk weg geweest en in die dagen was hij jarig. Morgen dus een verrassingsfeestje. Dus vandaag taart gehaald en de boel versierd, erg leuk!
Allemaal een gezellig weekend verder!!
Er staat namelijk op internet dat als de vrouw bovenop zit je minder snel zwanger kunt raken omdat de zwaartekracht het sperma eruit laat druipen.
Ik wil er natuurlijk niet te veel mee bezig zijn maar vroeg me af of jullie daar over nadenken? welke standje je het best kan doen..
Ik vind het persoonlijk fijn om zelf ook klaar te komen maarja als het minder bevoordelijk is om zwanger te worden op die manier....:confused::confused:
Iemand tips??
daantje schreef:Halloa!
Over hoeveelheid sex per week: voorheen hadden we echt een zeer matig sexleven. Soms kwam het er maar 1x in de maand van! Nu gem 2 a 3 keer per week, dus een enorme vooruitgang.
Over het standje: We houden beiden erg van dat ik bovenop zit. Heerlijk! Bij de missionarishouding kom ik echt niet klaar en klaar komen (na de man) is ook weer bevordelijk voor een zwangerschap (las ik ergens op t net). Tja, de missionarishouding zou volgens het net het beste standje zijn, maar als dan t plezier verloren gaat, heb je er ook niks an. Verder doen wij het ook wel liggend in een soort schaarhouding. Beide op de rug liggend en benenen over elkaar heen. Hmm, kan t niet goed uitleggen, hoop dat jullie het snappen.
Over het druipen van sperma: ja, ik heb ook dat voordat ik stopte er altijd aardig wat uitliep en sinds ik gestopt ben bijna niet meer. Nu scheelt het ook dat ik voorheen vrij snel naar de w.c. liep en nu blijf liggen (werd ergens aangeraden). Ik ben nog niet zover dat ik ook een handdoek onder m'n gat leg (dat lees je ook wel vaker) zodat je t sperma een extra handje helpt. Kom, ik wil graag, maar om daar nu al allemaal aan te gaan doen. Het moet wel leuk en lekker blijven hoor.
Vandaag echt pijn m'n tepels. Ze lijken wel te gloeien en ze zijn wat groter dan normaal. Elk hobbeltje waar ik met de auto overheen rijd voel ik. Thuis gekomen gelijk m'n bh uitgetrokken! Zal morgen wel weer beter gaan hoop ik.
Lieve dames: welterusten!
daantje schreef:@Sophie: oh gelukkig! Bij springen kreeg ik een andere gedachte! Ik schrok al van je. Hoe is het nu? Al doorgezet?
daantje schreef:@Sophie, waarom ben je ongerust? Als het bloed helder rood is, is het volgens mij prima. Ik heb gelezen dat een innestelingsbloeding wat roze van kleur is. Je hebt de neiging om te gaan spring? Kom meid, even bij zinnen komen hoor! Komt allemaal goed en als je twijfelt moet je even langs de huisarts gaan. Geen zorgen hoor.
roos28 schreef:Krijg je eigenlijk altijd (roze) bloed bij de innesteling?? :confused: Ik heb dat (nog) niet gehad....
Of verschilt dat persoon en hoef je niet perse een innestellingsbloeding te krijgen?
wietske schreef:Ok bedankt voor de info maar wat is te lang?
Wij gaan meestal een hele dag heen en doen ongeveer 6 tot 7 keer een verschillende sauna van ongeveer 20 min. Met tussenpozen zoals geadviseerd wordt met voldoende verkoeling.
En wat maakt het verschil als je al gewend bent om te gaan of niet?
Liefs
Iemand tips??
daantje schreef:Sophie: hmm, lichtroze bij het afvegen.... kan duiden op een zwangerschap! Er zijn wel apotheken die op zondag open zijn... 😉 Ik ben wel erg nieuwsgierig hoor! Hou ons op de hoogte.
Ik had ook niet het idee om al echt actief aan de slag te gaan, maar ik merk dat het me zo ontzettend bezig houdt, dat je het bijna over-actief kan noemen! Gelukkig is het niet zo dat ik de hele dag op internet zit op zoek naar dingen die een zwangerschap kunnen bevorderen, maar stiekem toch wel meer dan ik gedacht had. Een vergadering op zondag trouwens? Succes met je gedachten er bij houden 😉
M'n tepels voelen nog steeds pijnlijk aan. Ergens gelezen dat je er ook bepanthen op kan doen. Daar had ik bij toeval een klein proeftubetje van liggen, dus net maar even gedaan. Ben benieuwd. Nog 11 dagen voor ik kan/wil gaan testen...... Spanennend!!!
daantje schreef:@ Wietske: bel anders de sauna of de dokter en vraag het even. Ik heb er inderdaad ook wel van gehoord, maar dacht dat de 1e 3 maanden afgeraden werd en dat je daarna wel kon gaan als je lichaam er voor de zwangerschap aan gewend was. Gewoon even bellen met deskundigen, die weten het het beste!
Net de tuin gedaan. Nu hoorde ik van m'n buurvrouw dat als je zwanger bent je de tuin het beste niet kan doen ivm met katten die in je tuin poepen en mogelijk parasieten met zich meedragen en zo aan jou doorgeven...:-o Net even gechecked op t net en lees daar inderdaad meer over. Hmmm, dat wist ik niet! Bij deze dus voor jullie!
Denise1984 schreef:Ga je morgenochtend testen roos?
stefje schreef:op dit moment wel, maar heb het gisteravond een beetje laat gemaakt. Had vorige maand rond NOD ook meer last van vermoeidheid en stemmingswisselingen ook.
Gister ei gehad en de hele week flink geklust, heb vandaag al pijnlijke tepels gekregen, had ik vorige keer een week later pas.
wietske schreef:Naam....................Leeftijd..............Rond e..............Kinderen.............NOD
Mieke1984................25.................1e ronde.............1e kindje...........8 juli
MissyMinnie..............23..................1e ronde............1e kindje...........12- 14 juli ( ongeveer 28- 30 dgn cyclus voor pil )
ShaSha.....................29.................1e ronde.............2e kind.............13 jul
Jeannet83................26...................1e ronde...........1e kindje...........17 juli
Michelle....................23...................1 e ronde..........1e kindje...........17 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Roos28.....................28..................1e ronde............1e kindje...........18 juli ( uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Yenniej.....................21..................2e ronde............1e kindje...........19 juli
Sas81.......................29..................2e ronde............1e kindje...........19 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Camadia...................31..................1e ronde............1e kindje...........20 juli
Sophie1978..............32..................1e ronde............1e kindje...........21 juli
Essie83.....................27.................1e ronde.............1e kindje..........21 juli (als cyclus 28 dagen is)
henny.......................28..................2e ronde ............2e kindje..........25 juli (uitgaande van een cyclus van 24 dagen)
Lientje.nl..................26..................2e ronde.............1e kindje..........26juli (gokje?!)
Wietske....................25..................1e ronde.............1e kindje..........26 juli (cyclus 1: 37 dagen?)
marleen....................28..................1e ronde.............1e kindje..........27 juli
Koekoek...................24..................1e ronde.............2e kindje..........28 juli
Sabine......................22..................1e ronde............1e kindje...........28 juli
Angel26....................26..................2e ronde............1ekindje............29 juli ( ronde 1 was 28 dagen)
Lylou.........................26.................. 2e ronde..........1e kindje...........30 juli (ronde 1 was 29 dagen)
Daantje.....................29.................1e ronde............1e kindje...........30 juli (eisprong bijna 2 weken later dan verwacht!)
jojo82.......................28..................2 e ronde...........2e kindje...........31juli
Stefje........................26.................. 2e ronde..........1e kindje...........31 juli
hp.............................24................. .2e ronde..........1e kindje...........31 juli
prinsesje...................28.................1e ronde............1e kindje...........31 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen)
Aim...........................24.................. 2e ronde...........1e kindje...........1 augustus
Patricia.....................27..................2 e ronde...........2e kindje...........1 augustus
Ikke82......................28..................2e ronde............1e kindje...........3 augustus
soetje1986..............23...................2e ronde............1e kinde............3 augustus
Jeske1983................26..................2e ronde............1e kindje...........5 augustus (27 dagen?)
Chappie....................26.................1e ronde.............1e kindje...........6 augustus (25 dagen cyclus)
Hertogin...................34..................2e ronde............1e kind..............9 augustus
Sunshine..................26..................2e ronde............1e kindje...........10 augustus (uitgaande van een cyclus van 25 dgn)
Mamavan2kids.........29..................3e ronde............3e kindje...........12 augustus
mirjam86..................24..................2e ronde............1e kindje...........13 augustus
Korel.........................22.................. 2e ronde...........1e kindje...........16 augustus
Natascha..................25...................3e ronde...........1e kindje...........17 augustus
ZWANGER
Naam....................Leeftijd........ronde..... ...........kindje...............NOD(getest)....... ...........................Uitgerekend
Adnil......................???...........1 e ronde.........1 e kindje.............????????????................... ................
debdeb..................26............1e ronde..........2e kindje..............1 juli (positief getest 27 juni)..........
Miracle01...............27............1e ronde..........1e kindje..............5 juli (positief getest 7 juli ).............
Denise1984...........25............1e ronde..........2e kindje..............7 juli (positief getest 9 juli) .............