stefjeOud lidBerichten: 89Lid sinds: 8 juni 2010
die 2 voor 5 euro
prinsesje schreef:Weer heel veel te lezen dus waarschijnlijk vergeet ik wel een paar reacties...
Miracle, jeetje wat een spanning moet je gehad hebben afgelopen week. Goed om te lezen dat het nu wel goed gaat met de zwangerschap.
Jeannet, jammer van je negatieve test. Hopelijk zet het snel door zodat je met je volgende ronde kan beginnen!
Daantje, wat spannend!!!
Roos, een maand wachten is inderdaad wel erg lang. Ik zou ook over een paar dagen al opnieuw testen!
Koekoek, wat ongelofelijk spannend enne een lijntje is een lijntje 😊 Hoe was je vakantie?
Denise1984 schreef:predictor lees ik vaak slechte verhalen over op het forum. Hij zou vaak vals positief testen. Iemand op het forum heeft een predictor test gedaan met de urine van haar man zelfs toen sloeg ie positief uit.
oosabjuhoo schreef:@ hve
Is jou NOD ook op 28 juli? En al enig idee wanneer je gaat testen?
roos28 schreef:voel me niet fijn.... :-(
daantje schreef:Ik ga weer aan de opruiming! Check vanmiddag wel weer!
@roos: luister het liedje van Oh, meisje minstens 10x achter elkaar! Ik word daar vaak weer vrolijk van.
hve schreef:Mijn nod is denk ik 28 juli rond die periode.
De vorige cyclus was 24 dagen. Ik ga er nu maar vanuit 28 dagen. We zien het wel.
Ik ga denk ik maar rond 1 augustus testen.
Hoe gaat het met jou?
daantje schreef:@roos: hoe is het nu? Gaat het weer wat beter? Ken het gevoel van een andere baan willen hebben. Ben vorig jaar gewisseld van baan, maar ben nog niet helemaal happy met m'n nieuwe... Weet nog niet of ik hier blijf. Ik kijk het nog even een paar maandjes aan, maar hou ondertussen m'n ogen open voor wat anders leuk 😊
Wat doe je en in welke regio zoek je een nieuwe baan? Wie weet zie ik wel wat leuks voor je!
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik voor elke volle doos met spullen die ik weg doe, even op t forum mag kijken. En het helpt! Die dozen die vullen zich zeer snel ineens, haha. Ik heb 2 dozen staan: een waarin spul gaat wat in de klieko moet en een met spul wat naar de kringloopwinkel moet. Als een van de 2 vol is moet ik wel naar beneden om hem te legen en mag ik van mezelf even op t forum gluren 😊 Goede beloning dacht ik zo! Nu nog 1 doos en dan ga ik naar de winkel om m'n testen te kopen, nog zo'n beloning! Ben dol op beloningen :-D
daantje schreef:@Roos: kom uit Nieuwerkerk
Babii schreef:Het lijkt mij inderdaad niet de bedoeling dat we zelf zomaar namen gaan schrappen van een lijst. Mocht iemand haar naam eraf willen hebben, dan dient zij dat hier zelf aan te geven.
Groetjes,
Babii
Site Admin
daantje schreef:@Roos: kom uit Nieuwerkerk
daantje schreef:@Roos: tja, gelukkig maar een klein beetje, haha! Ach, dan kom je voor een nieuwe baan toch hierheen verhuizen. Er staan hier zat huizen te koop. Gezellig hoor!
Aim schreef:Ja als ik eenmaal een positieve heb ga ik er meer doen. kan ik ze inpakken en cadeau doen haha (beetje nagellak erop en de streepjes blijven zichtbaar)
korel schreef:Ook als ze niet meer in de ledenlijst staan?
korel schreef:@ prinsesje en daantje... jullie zijn geen buren 😉 ??? haha
Ikke82 schreef:misschien kunnen we gewoon beter een nieuwe NOD lijst maken... als mensen hier nooit meer lezen, zullen ze ook niet aangeven dat ze er af mogen..
en als er mensen bij op moeten, kan dat toch gewoon?
we hebben nu zo'n "vervuilde" lijst...
prinsesje schreef:Dat gaat hem niet worden want de ene kant heeft net de 2e baby gehad en de andere zijn nog maar net samen. Maar had wel een onwijze giller geweest :-D
oosabjuhoo schreef:Wat mij betreft een goed plan!! Het is wel leuk als de lijst up to date is