Miss poesOud lidBerichten: 61Lid sinds: 1 januari 2005
@mirjam86 Bedankt 😊
roos28 schreef:Nou ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar de namen! 😉 Wil je ze met ons delen?? 😊 ;-)[/QUOTE
ik zeg niks haha
jojo82 schreef:namen vind ik moeilijk!
voor meisje hebben we nog steeds dezelfde naam, voor jongetje verschillende opties
wietske schreef:oke onsmakelijk verhaal dus voor diegene die daar niet tegen kunnen: niet verder lezen.
Ik had net bij afvegen wat helderrood + bruinig bloedverlies. Ik voelde het al met hardlopen dat het wat branderig was van onderen, heb dat ook altijd de laatste dag van menstruatie als het eigenlijk min of meer afgelopen is maar er nog een heel klein beetje komt.
Nou heeft volgens mij iemand anders dat hier ook wel gehad maar ik kan me niet herinneren wie en wat het kan zijn. Om nou alle pagina's terug te kijken vind ik ook zo wat :$ Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn? Ik heb niet het idee dat het een ongesteldheid is, zo voelt het niet en het zet ook niet door...
Misschien een vaag voorteken van de menstruatie. Dat kan natuurlijk nu wel anders zijn omdat ik heen hormonen meer slik (de pil).
19-06 eerste dag laatste menstruatie
26-07 waarschijnlijke nod
Wie helpt?
Ikke82 schreef:hahah abij ons is het juist andersom: we hebben al wel min of meer een meisjesnaam, maar voor een jongen komen we niet echt verder hahaaha
Ikke82 schreef:@Wietske: misschien was je ei een beetje aan de latere kant en heb je nu je innesteling.. dat kan ook bloed opleveren.. gewoon ff rustig afwachten als ik jou was, hoeft niet perse ongi te zijn!
Chelke schreef:het is hier indd verslavend :D.. jammer dat ik alleen savonds tijd heb om te lezen en posten
roos28 schreef:sta ik niet op een lijntje?!
Ikke82 schreef:is de naam van Lientje wel goed gespeld zo? of is het daadwerkelijk Leinte?
Ikke82 schreef:@Jojo: als je via een website (zoals lilypie bijvoorbeeld) alles stappen hebt gevolgd om je ticker in te stellen, dan moet je de URL kopieeren en in je handtekening plakken
jojo82 schreef:die hantekening dat is het probleem! waar vind ik die??:oops::oops::oops:
daantje schreef:Nou dames, hier komt verlossende antwoord hoor. Jullie hebben voor niks zitten wachten want de uitslag was overduidelijk negatief :-(
wietske schreef:hey goedemorgen dames, zitten we nou met zn allen te wachten op daantje 😉 Om 8 uur gaat haar wekker, dan moet ze eerst een kwartier ijsberen van de zenuwen of ze nou wel zou testen, dan moet ze het nog uitvoeren, dan moet ze haar man om de hals vliegen en rondjes door het huis rennen van blijdschap en dan moet ze nog naar het forum komen.. Wordt wel kwart voor negen als je het mij vraagt.
Maar ik kom net uit de nachdienst en ben heel duf en wil slapen!!
daantje schreef:Angel: kwaaltjes zeggen blijkbaar niks. Ik had heel veel kwaaltjes, maar toch negatief getest. Wie weet is het positief als je geen kwaaltjes hebt 😉 Als je 30 juli test, testen we samen (als ik dan nog niet ongesteld ben) :-)
oosabjuhoo schreef:@angel26
ik heb ook totaal geen kwaaltjes:confused:
enkel wat gevoelige tepels! Maar daar heb ik altijd last van rond mijn ongi.
Ben benieuwd volgende week :)
oosabjuhoo schreef:@angel26
vriendlief wilt dat ik 1 aug ga testen dan en ik 4 dagen overtijd.
Maar als ik het gevoel heb ongi te worden dan wacht ik denk nog wat langer.
Misschien dat je het al verteld hebt maar het is me effe ontschoten, wanneer ga jij testen!?
Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik niet zoveel last heb van kwaaltjes. Ik zou namelijk helemaal gek worden haha
oosabjuhoo schreef:Roos28
Zoo voor jou is het ook maar afwachten hè meid!
Hoop voor je dat je snel ongi wordt of zwanger bent natuurlijk.
Hoelang ben je nu overtijd? 5 dagen??
oosabjuhoo schreef:@miracle
had jij last van veel kwaaltjes een week voor je nod?
prinsesje schreef:Oh dat wordt een spannende tijd voor jou Aim!!
Roos, ik kan het me niet goed meer herinneren maar heb je wel je eisprong gevoeld? Zoniet dan is hij misschien later of nog niet geweest?
Jippie op naar de volgende 300 pagina's :-)
marloesspin schreef:HOi Dames
Ik ben hier nieuw en zit met wat vragen, misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb 25 juni mijn laatste pil ingenomen en ben toen 28 juni ongesteld geworden. Daarna de pil in de prullenbak gegooid 😉 omdat wij graag ook zwanger willen worden.
Lekker op vakantie geweest en natuurlijk veel gevreeen. Ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Maar had ik het niet deze week moeten worden? of duurde het bij sommigen van jullie ook langer nadat je gestopt bent met de pil. (heb de pil wel 14 jaar geslikt)