wietske schreef:goedemorgen dames, ik lees ook weer gezellig mee, heb alleen niet zo veel nieuws. Ongesteldhied heeft dus een dag geduurd en nu weer wachten op ovulatie.
daantje wat een bijzondere droom! Toen je die proef meditatie les had, was je toen al gestopt met de pil? Kan het zijn dat je opa met zijn achterkleinkind aan het wandelen was?
Liefs
Bij de proef meditatieles had ik die die droom voor het eerst en de droom blijft zich herhalen. Die eerste keer is nu zo'n 2 weken geleden. Het zou erg mooi zijn als het zo is Wietske! Geen idee hoe jullie over spirituele dingen denken, maar een jaar geleden zei iemand tegen me dat m'n opa vaak bij me is. Daarna noemde hij ook de namen van mijn beide opa's (de een leeft nog). Ook vertelde hij me dat mijn oma op dat moment aan me dacht. Ik heb toen bewust naar de tijd gekeken en het later aan mijn oma gevraagd. Ze haalde rond dat tijdstip net een kaart van mij uit haar brievenbus... Geen toeval denk ik.
Het is dat degene nu op vakantie is, anders zou ik hem bellen en ernaar vragen!
@allegra: welkom en veel plezier met het meekletsen en meelezen met ons. Het is een erg gezellig forum waarbij je moet opletten dat je niet verslaafd raakt. Hier zijn meerdere dames, waaronder ik zelf, al achter gekomen!