Anna77 schreef:D
adniL, morgen uitslapen, lekker! Ik een beetje... En wat vroeg komen ze bij jou al een intake doen, bij mij pas na week 32 geloof ik
ze komen ook pas 13 oktober maar ze belde al wel voor een afspraak 😃 dus het valt mee met wanneer ze komen (heb niet gekeken welke week ik dan ben hoor maar ook ergens in die richting geloof ik)
Ik ben wel jalours op jullie buikjes als ik dat allemaal zo zie. De mijne is alleen zo als ik hem echt helemaal ontspan maar dan gaat het zeer doen dus dat doe ik maar niet. En ik heb ook wat positiekleding besteld via internet maar da is natuurlijk nog niet binnen.
Mijn buikje is ook de ene dag wel heel erg aanwezig en de andere dag bijna niet, maar dat gaat vast wel helemaal goedkomen. Voor ik het weet loop ik ook rond als een klein kamerolifantje hahaha.. (En dan zou ik willen soms dat hij nog zo was als nu haha)
Lekker weekend alweer. mannetje richting het voetbalveld en ik zo maar de stofzuiger uit de kast trekken en ff door het huis halen. Daarna lekker in bad denk ik.