fidelma, ik vroeg vorige week nog ergens wie zich had aangemeld op onze hyves, en omdat er geen reactie kwam heb ik de uitnodiging geweigerd. Als je jezelf nog een keer uitnodigd dan accepteer ik je ff.
http://februari2011.hyves.nl/ Dit is onze hyves. Alvast welkom!
Hier gaat het redelijk. Heb wel nog steeds af en toe last van buikpijn aanvallen en ook nog steeds van mijn rug, maar het word langzaamaan wat minder erg. Heb ook nog vaak hoofdpijn, maar dat kan misschien ook aan het lange slapen liggen of aan ons lieve papegaaitje 😖
Heb vandaag mijn eerste gelukte cake ooit gebakken en ga zodra mijn vent stuurt dat hij op weg is de overschotel voor vanavond in de oven zetten. Ik heb al best wel honger eigenlijk, maar moet dus nog even wachten. Toen ik met de buurvrouw van de supermarkt kwam zag ik dat wij op 2 minuten lopen een zeeman krijgen. Das pas handig voor rompertjes en zo! En lekker goedkoop. We zitten hier zowiezo goed met het ook op de toekomst. Een doodlopende straat met een speeltuintje aan het eind. En achter onze tuinen zitten een: aldi, GB, Boekwinkel, dierenwinkel, JBC (kleding), blokker kruidvat en action en nu dus binnen een paar weken ook nog een zeeman en een budgetslager 😃 En er zijn hier veel kindjes in de straat en aardige behulpzame buren (nou ja, een paar, hoef ook niet met iedereen vriendjes te worden ;))
Zitten jullie allemaal al op een plek waar je de komende 20 jaar door wil bregen? Of moeten jullie nog verhuizen als er (meer) gezinsuitbreiding komt?