Met mijn werkkleren kon je het ook niet zien, is een vrij ruime 'schort' (zoals in veel winkels/supermarkten). Maar ik draag meestal strakke truitjes en bij mij is het wel al echt een zwanger buikje. Tenminste met mijn 15 weken wilde de vrienden van mijn schoonmoeder al meteen proosten. Toen mijn schoonmoeder vroeg waarom, zeiden ze dat je er echt niet meer omheen kon. Dus blijkbaar had ik toen al een overduidelijk zwanger buikje. En toen had ik zelfs een los tuniekje aan op een legging. Nu stoppen er al af en toe auto's als ik de straat oversteek terwijl het geen over steek plaats is.
Ik kom net terug van de medische dienst van het werk en ben dus inderdaad afgekeurd tot de bevalling. 5 maandan thuis zitten dus. Buiten wat papieren die ik nog in orde moet maken, hoef ik me daar dus niet meer druk over te maken. Zal wel maar rond de 80% verdienen van mijn normale loon, maar dat is dan maar zo. Werken was toch geen optie meer.
Ben met de trein gegaan omdat het anders toch alleen maar file rijden was. Liep ik vanaf het station nog verkeerd ook. Had dus al buik en rugpijn toen ik eindelijk vijf minuten te laat aan kwam en was uitgeput. Terugweg wel in een keer goed gelopen, maar de trein gemist. Ben vanaf vanmorgen half acht op pad geweest tot vanmiddag kwart over twee om even om 10.15 bij de medische dienst langs te gaan. Ben maar tien minuten bij de dokter geweest. 😖
Wat leuk dat jullie ook allemaal al op een fijne plek wonen voor kinderen. Dit is ook een nieuwbouw huis wij zijn de eerste bewoners.
Las in het topic uitgerekend in oktober een link die aan de hand van een vragenlijstje de werkelijke bevaldatum berekend. Ik zou volgens die vragen twee dagen later bevallen dan uitgerekend. Op de elfde dus. Voor degene die het ook leuk vinden om eens te berekenen (het schijnt een vrij betrouwbare methode te zijn) volgt hier de link:
http://www.babybytes.nl/verloop.phpNu ik toch zoveel tijd heb lees ik altijd de topics van de maanden die uitgerekend zijn. Dat is echt heel leuk. Je leest het ongeduld, de bevallingsverhalen en de eerste ervaringen als de baby(s) er zijn. En elke maand is er een volgend topic dat ons dichter brengt bij onze maand! Lees het al vanaf uitgerekend in juli, zit nu op september en gluur af en toe al even bij oktober, mochten ze daar al beginnen :D