Claudia1984 schreef:
Wat is Indy klein vergeleken met jullie kindjes!! Vorige week (was ze 4 maanden precies) woog ze 6220 gram en was ze 62,5 cm lang!!
haha, dan is onze Cas echt een mini: 2 weken geleden woog hij 5200gr en was hij 58.5cm, hij was gisteren precies 4 maanden!
Maar hij doet het prima, drinkt nu 2 flessen met 2 lepeltjes pap en elke dag een beetje fruithapje, hij is behoorlijk actief en alert haha, de grappenmaker!
hij kon al van zn buik naar zn rug draaien, maar nu zijn we aan het oefenen (fysio) van rug naar buik en als hij dan op zn buik ligt, weet hij niet meer hoe hij zich moet terugdraaien, helemaal boos wordt hij dan.
Vannacht voor het eerst sinds tijden weer eens behoorlijk doorgeslapen, om 01.00u 'wakker'gemaakt voor zn laatste fles, daarna hoorde ik hem voor het eerst om 04.00u op andere zij gelegd en toen om 05.00u speentje gegeven, om 07.15 heb ik weer 'wakker'gemaakt voor zn fles want rond 07.30-07.45u moet hij naar KDV, fles heeft hij slapend opgedronken, pas onder het verschonen werd hij echt wakker.
Meteen de grootste lol zodra die oogjes opengaan, geweldig!
@ BW gefeliciteerd met je zwangerschap, poeh wel snel hoor, maar als dat jullie wens is en het mocht weer zo zijn, super toch! Wij hebben de eerste x 9 maanden moeten wachten, dus ben benieuwd hoelang het voor een tweede gaat duren. Voorlopig beginnen we nog niet in elk geval, ik heb al geprobeerd bij mn vriend: als Cas loopt... maar kreeg niet echt een reactie. Hahaha, nouja we kunnen nu volop genieten van onze kleine man.
Dames, bijna weekend geniet ervan!