da-silva schreef:Hey allemaal,
Zo te horen zijn er meer baby's die aan het kwakkelen zijn'en in de sprong zitten. Loek z'n verkoudheid gaat ook maar niet over en de laatste 5 nachten was hij erg onrustig. Hij wilde maar weinig drinken door zijn verkoudheid/ sprong en werd hij dus wakker van de honger. Maar de ellende is dat hij niet meer drinkt als hij wakker is, dus dan krijg je zo'n lekker cirkeltje: honger, daarom wakker, niet willen drinken, niet willen slapen enz. Dus dan zitten we gezellig om 3.30 pap naar binnen te lepelen. Net heeft hij wel zijn fles redelijk gedronken, dus hopelijk slaapt meneer vannacht wel door. Drie weken geleden zijn we op aanraden van de arts overgestapt van Nutramigen (speciaal tegen koemelk allergie) overgestapt naar hypoallergeen. Dit omdat hij dacht dat Loek de Nutramigen misschien vies zou vinden en daarom steeds slechter ging drinken. Uiteindelijk is er in 't ziekenhuis het hele verhaal uitgekomen wat ik pas beschreven heb, en denk ik dus niet dat het met de smaak te maken heeft. Wel eet hij nu beter pap, maar het drinken is niet veranderd. Nu hij zo aan het klooien is met de nachten, hangerig is enzo, ben ik vandaag toch maar weer terug gestapt. Ik twijfel of het z'n verkoudheid en zijn sprong is. Het kan ook zijn dat hij weer last heeft van de koemelk. Hij heeft alleen geen uitslag en krampen (net als in het begin). Maar ik wil het uitsluiten, dus proberen we het nu weer met zijn andere melk. Zo blijf je bezig he, haha!
@ marieke; als ik het idee heb dat ik alles geprobeerd heb, dan laat ik hem ook wel eens huilen hoor. En iedereen moet voor zichzelf beslissen of ze zich er oke bij voelen, dus geen discussie nodig lijkt me 😉 Wel balen dat jullie allebei ziek zijn, dan is het wel effe bikkelen hoor. Beterschap saampies!
@ Bente; ik ben aan het wachten op de blender die ik binnenkort binnen krijg dus tot nu toe alleen nog maar potjes gemaakt. Ik ben ook benieuwd naar jullie recepten!
zwaar he die nachten!!! pffff
ik heb vannacht maar 2 uur geslapen, maar dit had met de sprong te maken. Joost sliep heel onrustig en was meerdere keren wakkeren tussen die wakkere huil/moppermomenten lukte het mij niet in slaap te vallen. Ik heb hem nog 120 cc melk gegeven. Al dat huilen, sprongetje, evt. tandjes kost natuurlijk ook een hoop energie voor hem. Hij krijgt dan eigenlijk wel teveel! Maar kun je evt. hypoallergeen mengen met voeding voor hongerige kindjes? Ik geef hem nu hypo omdat ie de standaard niet lekker vind. Joost had gisteren nog eventjes 38,5 graad koorts. Maar had daar verder niet zo'n last van. Hij is nu naar zijn oma en ik dacht dat als hij vandaag nog koorts heeft ik dan de dokter bel. Bij 3 dagen koorts moet je bellen zeggen ze, maar als ie vandaag geen koorts meer heeft toch niet?
Zo....ik duik de rests van de dag mijn bed in.