@Marieke, gaat het weer beter met de misselijk ed? wij hebben het Yepp-stoeltje voor voor, welke kleur heb je dan? Yepp heeft ook een eigen site waar je kunt bestellen misschien gaat dat sneller?
@Cassie, mocler? daar heb ik nog nooit van gehoord hihi, wij zijn zelf ook niet zo van de dure merken, vind het net leuk als ik voor een paar euro een stoer truitje of broekje kan vinden, maar schoonmoeders koopt steeds van die dure spulen voor ons mannetje, meeste is gelukkig wel mooi, maar als ik het niks vind, doe ik het Cas ook niet aan, jammer dan. heb niet gevraagd om dure merkkleding, heb hem deze week in zn Armani spijkerbroekje door de tuin laten kruipen, helemaal groen!
@Da-Silva wat vervelend zo'n hoestend kereltje, wij hebben er hier ook zo een, afgelopen nacht ging het beter, de nacht ervoor weer een tandje erbij (komen die dingen altijd 's nachts.....) en in het begin van de week nog erg hoesten, hopelijk vannacht weer lekker doorslapen tot minimaal 4u een record voor ons.
@Leonec Cas zit ongeveer op hetzelfde schema, volgens mij lopen wij al langer gelijk op leuk, ons mannetje is wel nog steeds aan de kleine kant, maatje 68 pas nog prima, maar hij 'loopt' wel al door zn box, bedje en langs de tafeltjes en bank ontwikkeling is dus prima, dan maar wat kleiner.
@de rest, ik ben vast vanalles vergeten, sorry!