Hey allemaal,
Ben er al een tijdje niet geweest en ga zo meteen alles weer even doorlezen.
Loek heeft een leuke verjaardag gehad, ondanks dat hij de 6e ziekte had. Gelukkig was de koorts al voorbij en heeft hij erg genoten van alle aandacht en de cadeautjes. Vooral de mega ballon die we met de post hadden gekregen (
www.ballonnenboer.nl echt een aanrader) was het mooiste van allemaal. Hij is er de hele dag mee aan het sjouwen geweest.
Loek heeft ook eindelijk zijn eerste woordje... en het kon niet toepasselijker 😃 BAH! Met al zijn gedoe met drinken en eten kon het ook eigenlijk niet anders he?! haha
De familiedag is ook goed verlopen. Hij heeft rond 11 uur in het campingbedje op de activiteiten boerderij een uur kunnen slapen. Daarna heb ik in de bus om half 5 tijdens de rondrit in de Beekse Bergen, zijn wagen plat gelegd en er een jas overheen gedaan. Toen heeft hij ook nog een half uur kunnen slapen. Uiteindelijk is dat genoeg geweest om de hele dag vrolijk en actief mee te doen. Normaal slaapt hij minstens 4 of 5 uur op een dag, maar blijkbaar had hij genoeg afleiding om het zo ook goed vol te houden. Dat viel dus 100 % mee...
Hoe is het verder met iedereen? Ik ga zo terug lezen, ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer hun verjaardag hebben gevierd. Ik dacht het kleintje van BW en leonec? In ieder geval gefeliciteeerd met alle 1 jarigen!!