Tis gewoon dat wat ik ook allemaal voor/met haar doe , t lijkt niets te helpen..
en als ze dan alles bij elkaar schreeuwd van de pijn, ga ik er kapot aan.. vind ik zo zielig,, en kan daar gewoon niet tegen, en voel me dan machteloos en een slechte moeder, want een goede krijg wel alles weg...
die discussies hebben we al vakers gehad,maar word niet veel van aangetrokken... tot dat t te laat is,maar oke...
Maar oke, als ik dan eens zeg : doe eens wat.. troost jij haar eens.. geef jij haar eens de fles.. doet die t in mijn ogen idd ook niet goed.. maar komt idd omdat wij zoveel met onze kleintjes doorbrengenn en de papa's alleen savonds/weekend.. maar ik heb zo iets van : neem t dan vdm ook van mij aan !! want t werkt wel , weet toch goed genoeg hoe me dochter wilt liggen tijdens de fles enz enz enz.. ik vind t moeilijk om Senna alleen bij hem te laten.. NIET dat hij niet goed voor haar is of zo!! juist wel, maar ben bang dat hij haar gewoon laat huilen.. niet goed verzorgt of zo.. snappie.. terwijl Senna zn 2de kindje is, dus hij weet wel hoe t moet... maar toch, in een moeder haar ogen is t toch nooit goed.. helaas kan ik Senna niet naar mijn moeder brengen, zij is helaas niet meer hier............................................... naar me schoonouders breng ik haar niet, nu nog niet.. als ze wat ouder is, dan wel haha.. heb haar wel vorige week ff naar me schoonzussie gedaan, omdat ik lange afspraak bij de tandarts had.. maar voor de rest krijg ik t niet over me hart om haar weg te brengen zodat ik ff leuke dingen kan doen enz enz enz.. en ja ik weet dat slaat nergens op.. want das wel beter voor zowel mij als Senna.. maar toch .................. pfffffffffffffff
Sorry voor me gezeur!
da-silva schreef:Hey Nenske, wat kl*te voor je dat je zo moe bent. Ik kan me goed voorstellen dat als Senna zo erg last heeft van haar krampen dat je er op een gegeven moment even helemaal doorheen zit. Het lijkt me vooral moeilijk dat je niet weet waarom ze zoveel kramp heeft.
Ik herken je verhaal wel als het gaat over 'alles zelf willen doen'. Wij hebben er thuis ook al een ruzie/ discussie over gehad, omdat ik vond dat Thijs te weinig initiatief nam naar Loek toe. Hij had juist het idee dat als hij het deed, hij het niet goed deed in mijn ogen en daarom liet hij het vaak aan mij over. Lastig he!! Ik merk dat het echt een cirkeltje is waar je in beland. Doordat ik overdag zoveel tijd met hem door breng, weet ik beter in te spelen op hem. Daardoor neem ik vaker initiatief, omdat ik denk dat ik hem sneller stil krijg. Ook denk ik dat ik rustiger en creatiever ben met Loek dan Thijs. Maar daardoor krijgt Thijs ook niet de kans om dat zelf te ontdekken. Hij geeft meestal 1 keer per dag de fles en de rest doe ik. We hebben nu afgesproken dat hij vaker initiatief zal gaan nemen en dat ik hem dan ook zijn gang laat gaan. Op zich gaat het nu wel beter, maar ik merk dat hij zelf toch nog veel laat liggen. Zo ben ik al 2 keer een avond weg geweest en heb ik van tevoren laten weten dat hij nog in bad moest. Uiteindelijk heeft hij beide keren Loek niet in bad gedaan. Ik vind het nog best lastig om echt een goede 'samenwerking' te krijgen. Heb jij het er al met hem over gehad??
Misschien kan je afspreken dat je er een dagje tussenuit gaat om even bij te komen. Misschien dat hij Senna een dagje kan overnemen, of misschien oma? Het is wel belangrijk dat je zelf ook even bij tankt hoor!! Ik ben afgelopen zaterdag een middagje gaan shoppen en dat had me erg goed gedaan. Ik vond het heerlijk om er even tussenuit te zijn. Ik had weer bergen energie.