pff nee is geen houden aan, ze duwt zich kei en kei hard af met haar beentjes en duwt haar hoofdje zover als ze kan naar beneden/scheef haha..maar ik hou haar meestal wel tegen, en dan word ze me toch kwaad hahahahhaha....
morgen gaan we babyzwemmen, ben benieuwd !! denk dat we die band dan ook nog niet nodig hebben...
is wel de laatste les zeide ze, erna 6wkn lang pauze .. maar wil persee die keer ff mee pikken, zodoende dat papa en mama weten wat we durven als we nu in de zomer vakers naar t zwembad gaan , zondag komt ook me stiefzoontje, voor 3wkn vakantie hier.. dus word wel gezellie dan als we vakers gaan zwemmen, hij is echt een lekkere waterrat ! haha
nou factor 50 gebruik ik zelf ook haha en dan nog als ik daggie in zon ben geweest, zo rood als een kreeft pffffffff ..
BeautyQueen23 schreef:Echt joh, wilt ze met der hele hoofd of alleen de achterkant als ze in bad ligt zegt maar?
Dit is natuurlijk veel kouder dus denk niet dat ze dan behoefte heeft om der hoofd onder water te doen haha
Maar misschien wel in een binnenbad haha Lag me kapot als ze steeds voorover duikt 😃
Nee, goed ingesmeerd met factor 50.. zit juist te wachten op een beetje een bruine kleur hahahah