nenske_1977 schreef:Ik heb alle druppels al geprobeert, zowel infacol als cinababy's , beide weinig effect.. sab simplex 4weken wel geholpen,maar erna volgens mij immuun ervoor geworden..
mag nu niet te vroeg juigen, heb ik afgelopen keren wel gedaan...maar vandaag bijna geen krampjes gehad.. wel 2 x flink dunne poep, normaal alleen smorgens poepluier, nu ook zojuist weer.. maar kan door de andere pap zijn.. ben dus sinds gisteren op pap voor krampjes overgegaan.. en ze drink ook wat meer ervan..
Vraagje aan de buikliggers : zijn jullie niet bang, dat ze snachts hun hoofdje draaien en niet door kunnen draaien, en zo gaan liggen recht op hun mondje/neusje en geen lucht meer krijgen ?
Senna ligt nu in de box,op haar buikje ( op haar rug wilt echt niet lukken ) en ze vind het heerlijk, maar durf het niet voor de nacht zo te doen.. bang bang bange mama..
Ja eerst was het wel even wennen, omdat ik Timo vanaf 3/4 weken op de buik legde.. anders sliep hij gewoon bijna niet.
En toen ging ik de eerste dagen elke 15/30 minuten even kijken, maar hij is zoo sterk in zn nekje dat hij erg goed kan draaien.
In de box is vaak lastiger voor een kindje omdat het een zachtere ondergrond is, bedje draait gemakkelijker.
2 weken terug was ik bij cb, en hij tilde zo goed zn hoofd op, en hun zeiden ook.. kun je gewoon doen.
Wiegendood heeft vaak meerdere factoren, en officele reden is ook nooit echt goed te vinden.
nou ik duik mijn bed in, net eerste les spinning gehad.. HEFTIG ben kapot haha