BeautyQueen23 schreef:Wat is voor de meiden uit het Zuiden wel te doen dan? Want weet niet of er nog meer zijn maar anders is dat ook jammer als er veel niet komen.
Wonen er verder meiden in het Noorden of de rest allemaal een beetje rond het midden?
Hoe is het gegaan vanacht Bente?
Heeft het zin om Cas zijn laatste voeding meer te geven of doe je dat al?
Met Cas is het prima gegaan vannacht!
om 19.15 maar 90cc gedronken, maar uiteindelijk geslapen tot 00.00u ik ga hem om 23.00u niet meer wakker maken, ik wacht tot hij zich meldt.
dat was dus om 00.00u toen heeft hij 110cc gedronken, het heeft geen zin om hem meer te geven, want we bieden al 170 aan, maar die drinkt hij bijna nooit helemaal op.
honger heeft hij dus niet..........
om 00.30u weer terug in bed gelegd, zonder te boeren, want dat is ook weer iets nieuws: meteen in slaap vallen en niet meer boeren??
om 3.20u meldde hij zich weer en toen dronk hij 90, daarna heeft hij van 3.30u tot 6.30u geslapen, dus mag niet klagen.
vanmorgen om 7.00u 160 gedronken, daarna geslapen tot 11.30 125 gedronken, geslapen tot 15.30 170 gedronken en nu weer slapen haha, ben benieuwd hoelang.
ik heb vandaag mn schema dus niet meer gebruikt, maar hiervoor kwam hij zelf precies volgens het schema, vandaag dus niet meer.
ik wil wel proberen zn fles rond 7.00u 's morgens te houden, zodat wanneer ik ga werken ik hem zelf nog de fles kan geven.....
fijn weekend allemaal!