Ohhhhhhhhhh Elle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tis je echt super gegund!!!!!!!!!!
karin26Oud lidBerichten: 2.215Lid sinds: 4 september 2007
Moi schreef:Hoi Dmea,
Even een vraagje, hebben jullie tijdens de zwangerschap ook meer last van afscheiding. Zegmaar lichtgeel, dat heb ik dan..
ezzie schreef:hoi meiden,
Wat heerlijk, allemaal van die blije (bijna) moeders!!
Gaat met mij ook lekker hoor, afgezien van wat kwaaltjes, verga van de hoofdpijn!! Mag af en toe een asperine, maar teveel natuurlijk ook niet dus ik probeer niks te nemen.. Werken wordt er niet makkelijker op.. zucht.. @#$@ werk!! Ik wou dat ik kon stoppen! Ik ben al 2 jaar leidinggevende en nu hebben ze me ervan af geschopt met als reden dat ik het dan minder druk ga krijgen en alvast op voorbereiding dat ik met verlof ga. Dat is echt een kutsmoes! Mn collega van de andere afdeling is nu mijn leidinggevende en is nu van alles aan het controleren wat ik heb gedaan enzo, voel me echt belachelijk nu..! Alsof ik een stagiaire ben die gecontroleerd moet worden. Ik heb het jongerenwerk hier helemaal vanaf de grond weer opgebouwd met een nu super draaiend jongerencentrum en dus nu stank voor dank..
Sorry :oops: voor dit verhaal, maar ik baal er stevig van!!
Liefs Ezzie
essy schreef:Dat heb ik ook nooit geweten dat je geen asperine mag..
Oh wat een lieve foto's echt lief...ik kan ook niet meer wachten.
liefs esmeralda
Elle schreef:Ezzie...
ooh :oops: Ik dacht echt dat ik je al bedankt had!!!!! (word nu al dement)
Was super lief van je. heel erg bedankt!!!! :mrgreen:
Door al die felicitaties word het eindelijk een beetje werkelijkheid.
Ik had gister wat raars.
Ik was in bad gaan liggen, volgens mij toch niet te warm...
Maar toen ik uit bad kwam voelde het echt niet goed.
Warme buik..bah
Heb me behoorlijk onrustig gevoeld daarna.
Kent iemand van jullie dit gevoel???
Ik durf echt niet meer in bad....
Liefss
Linny schreef:Ho meiden,
Even iets wat zeer opvalt en weet niet wat te doen,...
Klinkt heel drastisch... toch? haha
Sinds 1 week heb ik echt mega honger!
Normaal eet ik 4 boterhammer en mss nog een koekje overdag, maar nu?
Vandaag ook weer 8 boterhammen mee naar mijn werk en 2 stuks fruit en NOG om 16 uur honger als de nete weer....
OW help!
Zo ben ik in no time een MEGA ronde meid! haha
Hebben jullie tips?
Of wat te doen?
Ik snoep dan trouwens niet en probeer gezond mijn honger te stillen..
Liefs Linny
ezzie schreef:Ik dacht altijd dat paracetamol en asperine hetzelfde zijn??!! Heb het even nagekeken maar het is paracetamol, pak van mn hart!!
Ik heb me vandaag ziekgemeld ff helemaal gehad met het zootje! Lekker in huis aan het rommelen..
@ Ellen, had je mijn kaart nog gehad?? :?
Liefs Ezzie
Sam schreef:Heb even teruggelezen op het forum....wat een lieve kindjes allemaal. Wel veel meiden!!!
Mijn bezoek bij de vk was helemaal super. Na een hele lijst doorgenomen te hebben, is ze tot de conclusie gekomen dat ik een gezonde zwangere vrouw ben!! Ik mijn bloedverliedverhaal bij haar neergelegd (heb ik nog steeds een beetje) en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken als het deze hoeveelheid bleef. Gelukkig. Heb ook een afspraak gemaakt voor de eerste echo. 22 jan mag ik!! Dat is al bijna. Iemand die daar werkt kent mijn moeder erg goed. heb de afspraak gepland op de dag dat zij niet hoeft te werken 😉 We willen nl wat leuks met de foto doen als we het vertellen. Waren jullie ook zo onzeker in het begin? Ik ben pas gerustgesteld als ik de echo hebt gehad. Dat bloedverlies blijft in mijn achterhoofd spoken, zeker omdat ik het nu nog regelmatig heb.
OOh ja, ben blij dat ik lees dat ik wel paracetamol mag. Heb al een paar dagen hoofdpijn, maar was dit vergeten te vragen bij vk. Weet iemand ook of je neusspray mag gebruiken?Volgens mij wordt ik weer ontzettend verkouden en dat heb ik echt iets van neusspray nodig om de nacht een beetje fatsoenlijk door te komen.
Ben nu 8.5 weken zwanger.........gaat eigenlijk best snel!!
X Sam
Elle schreef:Ahh Bianca, Goeie tip!
Iemand had een keer een site doorgegeven en weet niet meer wie. En dar stond vanalles op. Maar...we zoeken rustig verder.
Liefss
Sam schreef:Heb even teruggelezen op het forum....wat een lieve kindjes allemaal. Wel veel meiden!!!
Mijn bezoek bij de vk was helemaal super. Na een hele lijst doorgenomen te hebben, is ze tot de conclusie gekomen dat ik een gezonde zwangere vrouw ben!! Ik mijn bloedverliedverhaal bij haar neergelegd (heb ik nog steeds een beetje) en ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken als het deze hoeveelheid bleef. Gelukkig. Heb ook een afspraak gemaakt voor de eerste echo. 22 jan mag ik!! Dat is al bijna. Iemand die daar werkt kent mijn moeder erg goed. heb de afspraak gepland op de dag dat zij niet hoeft te werken 😉 We willen nl wat leuks met de foto doen als we het vertellen. Waren jullie ook zo onzeker in het begin? Ik ben pas gerustgesteld als ik de echo hebt gehad. Dat bloedverlies blijft in mijn achterhoofd spoken, zeker omdat ik het nu nog regelmatig heb.
OOh ja, ben blij dat ik lees dat ik wel paracetamol mag. Heb al een paar dagen hoofdpijn, maar was dit vergeten te vragen bij vk. Weet iemand ook of je neusspray mag gebruiken?Volgens mij wordt ik weer ontzettend verkouden en dat heb ik echt iets van neusspray nodig om de nacht een beetje fatsoenlijk door te komen.
Ben nu 8.5 weken zwanger.........gaat eigenlijk best snel!!
X Sam
Kyratje schreef:hé ezzie, ik voelde Kaylie al toen ik 12weken ver was... 😃
En zij was mn eerste kindje, men zei ook dat het normaal langer duurde. Maar Kaylie voelde ik zo vroeg al! ;)
ezzie schreef:Elle schreef:Ahh Bianca, Goeie tip!
Iemand had een keer een site doorgegeven en weet niet meer wie. En dar stond vanalles op. Maar...we zoeken rustig verder.
Liefss
Hey Ellen,
Wij hebben de opa's en oma's het 'opa en oma boek' gegeven, ik had ze bij bij Bol.com besteld.
Liefs Ezzie
PS. volgens mij heb ik vanochtend mn babietje gevoeld in mn buik, beetje kriebelend onder in mijn buik, gister zei de verloskundige dat het nog wel even kon duren, maar zijn er meer die het al eerder hebben gevoeld? Was trouwens prima bij de VK, hartje gehoord, echo gehad, super!!