babywensOud lidBerichten: 168Lid sinds: 1 januari 2005
Weet iemand of je borsten de hele zwangerschap blijven groeien? Ik zit namelijk al op een F ( :shock: ) en vind het eigenlijk niet meer leuk. Ik had een D, maar dit is echt zo zwaar!
babywens schreef:Weet iemand of je borsten de hele zwangerschap blijven groeien? Ik zit namelijk al op een F ( :shock: ) en vind het eigenlijk niet meer leuk. Ik had een D, maar dit is echt zo zwaar!
ezzie schreef:babywens schreef:Weet iemand of je borsten de hele zwangerschap blijven groeien? Ik zit namelijk al op een F ( :shock: ) en vind het eigenlijk niet meer leuk. Ik had een D, maar dit is echt zo zwaar!
Ik had ook D en zit al op een flinke E, groeit nog wel ff door vrees ik. Lijkt wel als je grotere hebt dat ze meer groeien dan anderen.. Aan het begin groeit het meest, nu valt het bij mij wel mee, zal voor/na de bevalling nog wel wat bijkomen vrees ik.. :oops:
Elle schreef:ezzie schreef:babywens schreef:Weet iemand of je borsten de hele zwangerschap blijven groeien? Ik zit namelijk al op een F ( :shock: ) en vind het eigenlijk niet meer leuk. Ik had een D, maar dit is echt zo zwaar!
Ik had ook D en zit al op een flinke E, groeit nog wel ff door vrees ik. Lijkt wel als je grotere hebt dat ze meer groeien dan anderen.. Aan het begin groeit het meest, nu valt het bij mij wel mee, zal voor/na de bevalling nog wel wat bijkomen vrees ik.. :oops:
Okee. dan...
jee, uhhh..
Ik heb nu al E, F en ze zitten nu al te knellen...
Laatst 10 kilo afgevallen en toen werden ze minder maar nu begint het echt mega te groeien...
\ohhhh errug... bah
😛
Ezzie een hele fijne vakantie!!!!
Geniet er maar lekker van!
Moi, lekker thuis blijven meid, doe rustig aan en veel sterkte
jorike schreef:[color=#8040FF]@ TJM: dank je!! En wat leuk dat we bijna gelijk lopen!!! Kunnen we elkaar op de hoogte houden hoe we ons voelen en wat er gebeurd! Duss...hoe voel je je? 😉 Merk je al wat?
Hoi Jorike,
Hier gaat alles goed. Heb laatste dagen soms hele lichte krampen, een soort spierpijn > ik denk innestelen of groeien van de baarmoeder?
Verder moet ik vaak plassen, heb ik sneller honger en zijn m'n darmen wat van slag 's ochtends > maar eigenlijk niets om druk te maken of waar ik echt last van heb. Maar wat is niet is kan nog komen natuurlijk, ik zie het wel.
En jij, ben je al een beetje aan het idee gewend?
groetjes TJM
Syl schreef:Wij hebben vanavond eindelijk de pretecho! We zitten nog in dubio want eigenlijk willen we het geslacht niet weten maar de kans is natuurlijk groot dat we dat vanavond gaan zien... van de ene kant ben ik heel nieuwsgierig en kan ik niet wachten en van de andere kant ben ik bang dat ik spijt krijg als ik het nu al weet....
Nathalie82 schreef:Hay hay, ben eindelijk zwanger.
Het is nog pril, net 5 weekjes. Maar ben al helemaal in
de wolken.
Kan iemand mij vertellen hoe ik zo'n afteller moet
toevoegen? Heb hem al aangemaakt, maar kan er niet
goed uitkomen hoe ik hem kan gebruiken als handtekening...
Groetjes,
Nathalie
Sam schreef:Hoi allemaal,
Ik zal maar met de deur in huis vallen: ik heb woe een echo gehad en geen hartje gezien. Ik ben nu op mijn miskraam aan het wachten. K*T, K*T en nog eens K*T. Was woe 9 weken zwanger. Had die dag erg veel bloedverlies en heb meteen de vk gebeld. Kon gelukkig meteen in het ziekenhuis terecht. Daar kreeg ik te horen dat het geen goede zwangerschap is. Heb die avond mij ogen uit mijn hoofd gejankt. Iedereen was wel erg lief. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het blij ben dat ik het nu weet. Ben er nooit van overtuigd geweest dat het helemaal goed zat. Begrijp me goed, ik vind het super erg maar ik ben blij dat ik nu de uitslag weet. Nu is het afwachten of het vanzelf komt. Dat is nu het ergste. Dat stuk kan me niet snel genoeg gaan. Voor mezelf heb ik het al afgesloten. Komt misschien hard over, maar dit was best makkelijk voor mij omdat ik al dacht dat het niet goed was. Woe terug naar het ziekenhuis. Tot die tijd gewoon afwachten, woe hoor ik de verdere stappen. Als ik nu een baby zie, moet wel 2x slikken hoor. Dat is best moeilijk. Afgelopen week hebben 3 collega's verteld dat ze zwanger zijn waarvan 18 dagen eerder uitgeteld is dat ik zou zijn. SLIK!!
Ik wens jullie allemaal heeeeeel veeeeel succes en ik ga me weer op het andere forum melden. Ik hoop jullie snel weer op dit forum te spreken. Als straks alles eruit is, gaan mijn mannetje en ik er weer voor. We weten dat we gewoon zwanger kunnen raken en dat is wel goed nieuws.
X Sam
sporty schreef:je klikt recht boven in het scherm op je gebruikers paneel. dan klik je links in het scherm bij profiel en dan op advantar daar kan je foto op invoeren.
sporty schreef:dan moet je via een site je foto uploaden en dan de code pakken en in je bericht plakken.
Welke code het is moet je maar ff uit proberen
hier heb je een site: http://imageshack.us/
Elle schreef:Heyyy!
Leuk stel! 😉
Zien we eens een gezicht!
Nathalie82 schreef:Hay hay!
Bedankt voor je berichtje 😉 Op zich heeft het niet lang geduurd dat
ik zwanger raakte (4 maanden). Maar onze dochter is nu al 5,5 jaar.
En je kent het vast wel dat er telkens iets tussendoor kwam, zodat
het "zwanger kunnen worden" er niet in zat...
Hoe verloopt jou zwangerschap? Geen rare kwaaltjes of probleempjes?
Groetjes,
Nathalie
sporty schreef:hey meiden ben vandaag weer naar de prenatal geweest... voor de blijde doos nummer 2 haha
geloof dat ze en foutje hebben gemaakt maar nu heb ik er lekker 2. dus ook 2 pakken luiers 2 doosjes om een fruithapje in te doen 2 rompertjes waar op staat 100% baby en 2 t-shirts van een babyvoeding en weer een fopspeen en een flesse speen.
heb nu gelood ik 4 fopspenen in huis maar ben eigenlijk van plan om geen fopspeen tegebruiken.
amy-baby schreef:Hoi,
Ik heb alleen de blije doos aangevraagd bij de prenatal. Maar die krijg je vanzelf toegestuurd toch? dacht ik tenminste.
Kan je ook zo'n doos bestellen bij de etos? hihi...waar nog meer?
Zullen ook veel dingetje krijgen bij de 9 maande beurs denk ik dan....zo leuk.
Groetjes amy
Dollie schreef:Hoi Moi,
Ik ben wel geen Sporty maar Dollie....
En Mamaleroy zit op het forum: Zwanger net voor 2008...
Leuke foto trouwens....Ik had bij jou een donkere dame gedacht gek hè, zo maak je toch een voorstelling van iemand 😉
hahaha 😂 😂 😂
Liefs Dollie