liever anoniem schreef:ik had een uitwendige echo.
ik had ergens gelezen dat het tot 9 weken inwendig moest, maar dat blijkt niet waar te zijn. eerste normale echo is gewoon uitwendig, tenzij je bij het ziekenhuis loopt, dan doen ze de echo veel eerder en moet hij inwendig omdat ze het anders niet goed kunnen zien.
de echo was echt fantastische, ze zetten dat ding op me buik en ik zag het gelijk al een beetje een vorm van een cashuenoot hahaha.
het hartje horen was ook echt gaaf, dat gaat echt snel. mijn vriend vond het ook allemaal geweldig.
ze hebben ook mijn eierstokken nagekeken enz. ze drukken best hard op je onderbuik, maar je bent zo afgeleid van het beeld dat je voor je ziet. 😂
eindelijk bevesing dat er daadwerkelijk iets zit, en nu mogen we het ook aan iedereen vertellen.. ben zo gelukkig!!! 😃 😃 😃
heb jij al veel klachten? ik heb ontzettend pijn in me buik, gister ben ik gerust gesteld en blijken het me darmen te zijn die aan de kant gedrukt worden door mijn baarmoeder. dat is wel een geruststelling, maar het doet wel zeer zeg. :roll: :oops:
liefs
Jeetje wat gaaf! Ik wil ook haha! Ik heb eigenlijk weinig last, af en toe beetje buikpijn met veel lucht ahum en geborrel, gisteren had ik tot 2 keer toe een soort zeur gevoel, wat dan doortrekt naar mijn benen en mijn liezen, maar dat duurt dan maar even verder alleen vannacht weer erg last van mijn borsten gehad en dat is 's morgens en overdag dan weer weg, wel gevoelig als ik er tegen duw, maar verder niet. Raar he al die veranderingen in je lichaam, het maakt je best onzeker vind ik.
Wij hebben het al wel verteld tegen familie, je wilt toch alles met ze delen, dus we gaan er gewoon vanuit dat alles goed komt!
Wat maf dat ze zo hard drukken op je buik, je zou denken dat dat niet de bedoeling is, nou dan kan ik met een gerust hart drie katten op mijn buik laten slapen haha!
Groetjes Kym.