Moi schreef:Kyratje schreef:Kaylie heeft één maand bv gekregen, en dan ging mn productie omlaag zeg maar 😂
ik zie wel hoe het bij het 2e verloopt, maar ik probeer wel!
Is heel goed ivbm calorieën verbranden, geloof dat het met bv 1000 per dag is zelf 😉
Mispak je niet, want het is erg vermoeiend!
ja idd en vergeet de afweerstoffen voor de baby niet! maar ik vroeg mij af of het zinvol was om bv 3 maanden borstvoeding te geven en dan over op de fles.... want als ik ga werken lijkkt het mij lastig en wil van de zomer ook eindelijk weer een een lekker glaasje rose in de tuin drinken haha
Tuurlijk is het zinvol meid! Bv is sowiezo de beste voeding voor je kind! Hoelang je het geeft doet er niet toe, wat het kind gehad heeft is belangrijk! Kaylie heeft bv gekregen gedurende de kwetsbaarste periode voor haar darmpjes, daarna had ik nog maar 90ml per dag (8keer kolven), en Kaylie dronk toen al 7 flessen van 130ml per dag! Dus voor mij had het niet veel zin meer om verder te doen!
Ik probeer het deze keer opnieuw maar betwijfel het of het lukt. Ze hebben me verwittigd dat ook dit kind tevroeg komt. En daar gaan we dan weer, melkproductie vroeger op gang brengen... Afkolven om de drie uur, naar het ziekenhuis de nieuwe baby gaan bezoeken, tussendoor Kaylie verzorgen... Ik weet niet of het me lukt...
Pff voel me zo depri vandaag, net alsof niks nog zin heeft. Best dat ik Kaylie nog heb...