Moi schreef:Kyratje schreef:meiden,
ik lees hier al jullie reacties over kamertjes en dergelijke...
Zo'n prijzen man! Bestaat er geen ikea in nederland? (weet het niet)
Maar ik heb mn babykamer daar gekocht volledig nieuw voor €300...
Inbegrepen: bed, donsdeken, matras, commode, kleerkast, rekje voor boven haar bed, en nog een soort van uitstalrekje om speelgoed etc in op te bergen...
En ikea heeft ook erg mooie kamers hoor! :mrgreen:
zo dat scheelt nogal! Ik was bij ikea geweest in barendrecht en ze hadden daar bijna niks...
Ik heb mn kamertje gekocht bij burgerhout voor 800 euro(was afgeprijsd). Een bed, kommadekast, wandrekje en een grote kast. matras en al die dingen moet ik nog gaan halen..
Ik haalde mn kamertje in ikea in anderlecht!
En pers naar mn papa toegaan is mss beter (denken de meesten...)
Goed dan vertel ik jullie maar in detail wat zn reactie was ivbm zwangerschap kaylie (ben pers geweest dan!):
eerst eten met papa en de rest... En zonder boe of ba zegt hij: genoeg rond de pot gedraaid nu! Je mag vertellen wat je wou komen vertellen... Zeg ik ok papa goed, ik ben zwanger (moet ook niet rond de pot draaien hé daarover!)... Eerst puilden zn ogen uit zn hoofd! Dan werd zn hoofd rood, en daarna bijna paars! Heb toch ff geslikt dan...
Begint ie dingen naar mn kop te smijten dat ie zelfs €2000 wou geven aan me om een abortus te doen (dat zelfs mn stiefma ertussen kwam dat ie zo'n dingen niet moest zeggen!), dat de kleine op Kevin zou gelijken en of ik wou dat ik een gehandicapt kind had (papa heeft een hekel aan mensen met een handicap en Kevin heeft adhd...), toen zei ik hem ook, het is ook een kind van mij, dus mijn genen enz spelen hier ook een grote rol in...
Echt vijf min aan een stuk bleef hij grof en met dingen naar mn hoofd smijten! :x
Heb hem dan vlakaf gezegt (papa is koppig en ik ook 😛 ) dat ie nu mocht stoppen met verwijten te gooien en het ff laten bezinken! Want dat hij toch enkel maar dingen zegt, waarvan hij later spijt zou krijgen en toch sorry zou moeten zeggen (en een sorry is voor hem al even moeilijk als voor mij...)
Daarop is hij rechtgestaan, naar boven toe gegaan en bleef hij een kwartier weg... Ik zat daar voor choco in zijn living... Voelde me erg gelukkig met het mededelen van het "blijde nieuws"! Ik kon wel door de grond zakken van schaamte en in tranen uitbarsten...
Na 15min komt ie terug naar beneden, ja zegt hij heb erover nagedacht en ben er niet blij mee, maar het is helaas jouw keuze... Kan ik niks aan veranderen. Ik heb boven 15min zitten wenen Kyra... En gelukkig dat ik was... 😞
Dat was dus mn persoonlijk bezoekje! Hier heb ik echt geen zin meer in! Heb ook zoiets van: ik heb met moeite kunnen genieten van de zwangerschap van Kaylie (voelde me beroerd tot 5.5maand) en heb gewerkt tot de week voor ik bevallen ben! Hierin heb ik echt geen zin meer! Heb momenteel stress genoeg, en zorgen genoeg aan mn kop, dat ik het gezever van mn familie echt kan missen hoor!
Misschien kunnen sommigen onder jullie dit niet snappen! Maar ik ben ooit in de steek gelaten door heel mn familie! Drie jaar terug was het 7j geleden dat ik mn papa nog gezien heb! En helaas ben ik het niet meer gewoon om gecommandeerd te worden! Ik ben 21j nu, en heb al meer zwarte sneeuw gezien in mn leven dan sommige bejaarde koppels... Dankzij familie!
Nu ben ik het gewoon ff zat, en ze moeten me maar nemen zoals ik ben! Hebben ze daar problemen mee, goed voor mij! Maar ik ga niet de gatloper spelen... Ik heb hem bewust gemaild zodat ie het kon laten bezinken! En ik weet ook wel als het kind er is, dat ie het graag zal zien! Dus al dat achterlijke gedoe mag ie nu achterwege laten! :x