nou ik ben terug, kon gelukkig om 15:00 terecht.
het was niet prettig, maar minder pijnlijk dan ik dacht... Nu maar hopen dat het helpt....
karin26Oud lidBerichten: 2.215Lid sinds: 4 september 2007
mirandasissing schreef:Karin26
Mag ik vragen wat er is gebeurd?
ALs ik zoiets lees denk ik meteen aan baby draaien ofzo..
Over tijd zijn is nix aan he? Ramon is 8 dagen "te laat" geboren.
Elle schreef:Heyyy meiden!
Zijn net terugm ook nog meteen naar mijn ouders geweest!
Goed nieuws dus!!! 😂
Was echt zo een super ervaring om dat wormpje te zien van 1 cm. En het hartje was zo duidelijk! Echt mooi!!!
Ik ben nog helemaal in shock, heb hem op videoband dus dat word helemaal grijs draaien deze week!!!
Linny moet morgen, meid, neem een band mee voor de zekerheid!!
Ik heb wel een inwendige echo gehad, is beter te zien als je zo vroeg bent. Eierstokken zagen er ook keurig uit.
Jiehaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Okeee... ik ga effe wat snaaien en zo slapen.
Liefs en een dikke knuf van een dolgelukkige mams! :D
ezzie schreef:Ps. ik zal van het weekend even een foto maken van de meubeltjes die we al hebben, is gemaakt door een meubelmaker en is in white wash. Echt super, mooie grote grove commode, past mooi in zo'n grote kamer..
mirandasissing schreef:Kyratje
hoe weet je al dat deze baby ook te vroeg komt?
En was jij vorig jaar ook al bij het forum zwanger worden?
groetjes, M
amy-baby schreef:Hey Moi,
Je bent een tijdje niet geweest he? (wel een dag...hihi)
Hoe gaat het met jou dan?
groetjes Amy
amy-baby schreef:Zo moi en opgelucht? haha... Heb je goed, ff je frustraties kwijt over je werk.
Pff....wat een gemuts zeg. Maar goed dat je na je verlof hebt geregeld.
Ik sta nog steeds voor de beslissing of ik mijn functie wil blijven of een stapje lager ga doen. Ik weet het echt niet.
aan de ene kant, heb ik een stapje lager ontzettend zin in, laat een ander maar doen wat ik altijd deed, en ik doe gewoon mijn werk.
Maar aan de andere kant, ben ik ook echt een regelaar, en dan wordt alles voor mij geregeld.....nou ben er nog niet over uit.
Ik heb een ontzettende leuke baan en een lieve leidinggevende en lieve collega's maar toch heb ik mijn hoofd er nu naar staan, en heb ik gewoon niet zo veel zin meer./ Ben ook duidelijk toe aan de lente, wie nog meer???? Heb rond deze tijd echt zo'n winterdepressie...hihi...
Nou ik ga maar even wat fruit eten, ik heb me pijn in de buik.
Groetjes amy
Syl schreef:Wat let je moi? 😉
Doe je wel rustig aan? Volgens mij eis je best veel nog van jezelf.
ik zag net je banner en jee je bent al 18 weken heen. Wat gaat die tijd nog snel!!!
Weet even niet of ik jullie al gefeliciteerd had: Miranda en Bianca gefeliciteerd! Weet niet of ik nu iemand vergeet, en anders sorry!
Probeer wel te reageren maar omdat iedereen zoveel schrijft en het topic niet echt overzichtelijk is vergeet ik dat nog wel eens!
Amy Baby, hoe voel je je nu? Is je buikpijn al een beetje weggetrokken?
ik heb nog steeds erg last van mijn borst en het lijkt erop dat de ander nu ook gaat beginnen. Het voelt op sommige plekken hard.
Ik heb wel gemerkt dat ik met beha beter kan slapen en dat het dan ook meer steun krijgt als ik lig, dat is wel prettig.
Ik hoop dat het snel weg is!
Liefs Syl
winanda schreef:ja de regels verschillen erg met onze zuiderburen. maar al veel geleerd van kyra en weet wel blijf lekker in nederland voor de zwangere onder ons!
en nog een paar dagen en ik weet of ik zwanger ben. nog geen puistje te bekennen, erg moe na een halve dag werken, steeds licht in mn hoofd en erg warm verder ook af en toe misselijk en mn baarmoedermond is nog niet week en open is anders wel bij mij namelijk daaraan herken ik dat ik ongi moet worden. en ook af en toe vergeetachtig erg vervelend. verder ook af en toe last avn mn onderrug. dus hoop het zo als het nu niet raak is laten we het zaad van mn vriend controleren.