thanx mieden, laat eht jullie vanmiddag weten..
liefs
isaOud lidBerichten: 1.334Lid sinds: 1 januari 2005
amy-baby schreef:Hey Ezzie,
Jeetje wat vervelend. Hopelijk wordt je vanmiddag gewoon gerustgesteld en is er niets aan de hand.
Ik heb zelf soms heel erg pijn, en dan zet mijn buik (lees: baarmoeder) helemaal op. De VK gaf aan dat ik dan te druk ben, en dat het een teken is dat ik rustiger aan moet doen, maar deze pijn krijg ik ook weleens als ik net wakker wordt, vanochtend weer, en nu ben ik toch echt niet druk, ben ziek, rustiger dan dit kan niet...haha...
Nou succes vanmiddag en tot straks!
Groetjes Amy
Kyratje schreef:winanda schreef:ja de regels verschillen erg met onze zuiderburen. maar al veel geleerd van kyra en weet wel blijf lekker in nederland voor de zwangere onder ons!
en nog een paar dagen en ik weet of ik zwanger ben. nog geen puistje te bekennen, erg moe na een halve dag werken, steeds licht in mn hoofd en erg warm verder ook af en toe misselijk en mn baarmoedermond is nog niet week en open is anders wel bij mij namelijk daaraan herken ik dat ik ongi moet worden. en ook af en toe vergeetachtig erg vervelend. verder ook af en toe last avn mn onderrug. dus hoop het zo als het nu niet raak is laten we het zaad van mn vriend controleren.
ik duim voor je lieverd! Het word tijd dat je ons hier ook kan vergezellen als zwangere! :mrgreen:
Ik kijk al uit naar ons volgende bezoekje meid! Vandaag ff die sloefjes gepast bij de kleine, nog even wachten hiermee hehe :lol:
mirandasissing schreef:Winanda
Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn?
groetjes M
naatje81 schreef:Hey Meiden,
Als hij het wint dan krijg ik sowieso 5 maand salarisen mee,maar denk zelf dat dat dan vanaf maart zo zal zijn.
Ben in augustus uitgerekend dus dat is net te weinig :oops:
Het is zijn woord tegen t mijne,maar we moeten t nu helaas ff afwachten.
naatje81 schreef:@moi
Hoe gaat t nu met je???
Nog steeds last?