San-Oud lidBerichten: 403Lid sinds: 1 januari 2005
Merel, leuke banner, is weer eens iets anders! Leuk!
catarina schreef:RIESJANNELA schreef:hoi hoi allemaal
ik heb even een vraagje ik heb nu een cyclus van 40 dagen gehad waneer moet ik dan me ei krijgen want ik weet het even niet meer kan iemand mij helpen :oops:
wel grappig he als je al; een tijd besig bent en even de weg kwijt raak met hoe ging dat ookal weer 😊
ik voel me ei niet aan komen dus dat is voor mij ook geen oplossing
nou alvast bedankt
nou zover ik weet komt je ei als je een cyclus van 28 dagen heb 2 weken na de eerste dag van je menstuatie
maar als ie langer duurt komt ie volgens mijn twee weken voor je mentruatie maar weet ik niet zeker je kan het ook uitrekenen op zwangerworden.nl niet .nu gr cat
siegrid schreef:Elisa 20
Liesje88 20 NOD 21-1 ronde 1
Hanne 23
Lenteding 24
catarina 24 NOD 17-01 ronde 3
Merel 25
Vicky 25 NOD 27-01 ronde 4
Moi (Malu) 26
Doremi 28 NOD 18-01 ronde 5
Linny 28
Jorike 28
Kiekeboe 28
San 28, bijna 29...
Moosje 29 NOD 27-01 ronde 4
Siegrid 29 NOD 21-01 ronde 1
EVA 30
Elle 31
Bloemke 34
Myrthe 35
bianca 35
vhillie schreef:Hallo dames,
Ik ben pas nieuw op deze forum en ik wil iedereen een vruchtbaar 2008 toe wensen.
:D
myste schreef:Ben ik ook benieuwd naar.Ik denk dat het dna niet goed is anders had ze denk ik al wel iets laten horen.
Myrthe
RIESJANNELA schreef:hoi elle
bedankt voor je reactie
ik denk dat ik het ook zo maar ga doen gewoon door de helft en we gaan gewoon lekker vaak klussen zo verspillen we ook geen kansen 😊 😊
en elle ik duim voor je en hoop dat het dit x raak is 😃
liefs
Moi schreef:myste schreef:Ben ik ook benieuwd naar.Ik denk dat het dna niet goed is anders had ze denk ik al wel iets laten horen.
Myrthe
Daar ben ik ook bang voor...
winanda schreef:hahahahaha goh wat zijn jullie nieuwschierig!! 😃 😊
nou goed nieuws nog niet ongi en nog steeds dat zware gevoel in mn buik en af enn toe misselijk en krijg geen hap door mn keel heen. wel meer uitscheiding dat ik ook heb vlak voor ik ongi moet worden maar heb je ook als je zwanger bent dus zegt niks. ik wacht het nog even af tot maandag want dan zou ik ongi moeten worden met cyclus van 28 dagen. verder gaat alles goed hier hoor meiden en ik ben 26 jaar ronde 12 en 1e kindje
Moi schreef:winanda schreef:hahahahaha goh wat zijn jullie nieuwschierig!! 😃 😊
nou goed nieuws nog niet ongi en nog steeds dat zware gevoel in mn buik en af enn toe misselijk en krijg geen hap door mn keel heen. wel meer uitscheiding dat ik ook heb vlak voor ik ongi moet worden maar heb je ook als je zwanger bent dus zegt niks. ik wacht het nog even af tot maandag want dan zou ik ongi moeten worden met cyclus van 28 dagen. verder gaat alles goed hier hoor meiden en ik ben 26 jaar ronde 12 en 1e kindje
Spannend hoor, had je gisteren of vandaag ook nog getest of alleen eergisteren! Ik ga duimen voor je dat het raak is. Zou echt leuk zijn.
Ik las dan meer dames dit weekend hun NOD hebben, mn duimen zijn aan het rood worden!
kus
Dunie schreef:Deze link vond ik via de site van Babyboom.
Erg confronterend, maar ook erg mooi hoe iemand de ons zo bekende gevoelens in een lied kan verwerken.
Heb er een traantje om gelaten....
http://babyboombabies.kidzsite.nl/
(op deze pagina iets naar beneden scrollen en dan het filmje bekijken)
winanda schreef:Moi schreef:winanda schreef:hahahahaha goh wat zijn jullie nieuwschierig!! 😃 😊
Spannend hoor, had je gisteren of vandaag ook nog getest of alleen eergisteren! Ik ga duimen voor je dat het raak is. Zou echt leuk zijn.
Ik las dan meer dames dit weekend hun NOD hebben, mn duimen zijn aan het rood worden!
kus
nee heb niet weer getest wacht nog een paar dagen. denk begin volgende week als ik maandg nog niet ongi ben geworden. mijn baarmoedermond is nu hoog (kan er nog maar net bij) zo als het hoort bij een zwangerschap (opgezocht op google) nogmaal is hij laag als ik ongi moet worden en is zacht ipv hard.
winanda schreef:nou meiden de hoop is voorbij ben ongi geworden. we gaan naar de ha als mn ongi voorbij is en kijken of alles wel in orde is. spannende tijd dus! weet niet wat ons te wachten staat. dus mijn vraag is dus ook wie heeft dit meegemaakt en wat staat je te wachten met de onderzoeken?