Nou kiekeboe dat zou mooi zijn!
Veel suc6 meid! 😉
ElleOud lidBerichten: 1.140Lid sinds: 8 mei 2007
Elle schreef:IK BEN ZWANGER!!!!!!!!
Jiehaaaa...eindelijk is het dan zover!!!
Had vanmorgen een duhn streepje, nog een test weer een dun streepke maar streep is goed!!!
Oh meiden wat ben ik blij!
Hoop dat jullie snel volgen.
Liefs en een hele dikke knuf
ik kan maar 1 ding zeggen: ZIE JE NOU!!!!! (zei ik niet eerder, er was eens eerder iemand met 1 dag bruin bloed...
Vickypreg schreef:Gecondoleerd malu :(
moosje schreef:Malu inderdaad gecondoleerd.
Vickypreg schreef:Malu, wij hebben het ook om die redenen gedaan. We hebben nu een huis samen gekocht en ik wilde alles goed geregeld hebben voor het geval dat.....Maar toch ook wel een mijlpaal op je relatie toch?!
winanda schreef:
meiden ik ga donderdag naar de dokter dus de spannende tijd breekt aan. en ook zaterdag wegkwijlen bij de kleine van kyra!
Kyratje schreef:lol winanda meid! 😂 ja we spreken af zaterdag 8-)
en winanda wil laten kijken of alles wel goed zit bij haar, gewoon ff voor de zekerheid! He meis 😉
Komt wel goed hoor!
Dikke knuf!
wAnnie-B schreef:[quote="amy-baby":37aafswz]
...
wat een hoop geregistreerde partners....hihi.... wij zijn afgelopen augustus getrouwd, met alles erop en eraan.
We hadden al besloten om te trouwen voor de kinderwens. Een aantal maanden voor het trouwen werd deze wens steeds sterker, totdat we naar onze honeymoon besloten hebben om voor een kindje te gaan. ouderwets he?...heb de naam van mijn man aangenomen...hihi...
Maar wanneer we eerst een kinderwens hadden gehad, dan had ik het niet zo groots gevierd, en waren we waarschijnljik gewoon op een maandagochtend gegaan...
Nou ik ga morgen lekker genieten van mijn dagje vrij...heerlijk....dan nog 2 daagjes en dan weer weekend....
Groetjes Amy
patreas[color=#FF80FF][color=#FF80FF][/color][/color][/color]y]Mag ik me aansluiten bij dit clubje? Zou het geweldig vinden als ook 2008 ons jaar zou worden!! Liefs, Patreasy
Elle schreef:Oja, voor de duidelijkheid.
Wat ik steeds meer merk is dat er niet echt kwalen of dingen zijn als je net zwanger bent, dat begint pas als je LHG op begint te lopen.
Dus extra gevoelige borsten enzo heb je ook als je ongi moet worden.
Ik heb de hele week gedacht dat ik ongi werd en dat het niet door wilde zetten. Net zoals anders.
Alleen ben ik wat gevoeliger en wat winderig :mrgreen:
Gister wel een rotgevoel in mijn maag.
De buikpijntjes zijn wel irri, net of er iemand aan een touwtje achter je navel zit te trekken.
Heb ook geen innestelbloeding gehad of wat dan ook.
Ook totaal geen slijm nu. (had wel last van vrijen vorige week)
Dus...
Gewoon wachten tot je menstruatie uitblijft en je een test hebt met twee streepjes.
Bij mij zijn ze ook nog vrij licht. Dus doe er over een paar dagen nog een om te bewaren.
Veel succes allemaal.
Zijn weer wat nod's in aantocht! Spannend!!!!!
Liefs ellen