winanda schreef:iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2008
hoi ik wil zwanger worden kun je mij wat tips geven dak je wel groetjes marieke
winanda schreef:iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2008
winanda schreef:nou meiden de hoop is voorbij ben ongi geworden. we gaan naar de ha als mn ongi voorbij is en kijken of alles wel in orde is. spannende tijd dus! weet niet wat ons te wachten staat. dus mijn vraag is dus ook wie heeft dit meegemaakt en wat staat je te wachten met de onderzoeken?
Lenteding schreef:Spannend Kiekeboe, ben benieuwd!!!
moosje schreef:Misschien dat iemand weet hoe het precies zit met ovulatietesten. In december ben ik begonnen met het gebruiken van ovulatietesten en inderdaad op 11 dec. twee duidelijke strepen 😃 . Uiteindelijk dus toch niet zwanger. Wat ik al raar vind want we hebben het dan toch op het juiste moment gedaan 😞 ?. Ik heb toen besloten om in januari elke dat een ovulatietest te gaan doen. Nu is het zo dat ik tijdens mijn ongi ook twee strepen had op de ovulatietest (wel een iets lichtere 2e streep dan de teststreep maar wel een 2e streep). Inmiddels heb ik nu geen 2e streep meer. Ik neem aan dat ik zo rond de 11e weer een duidelijke 2e streep ga zien. Nu vraag ik me af wat die 2e streep tijdens mijn ongi bou betekende :?: Heb echt geen flauw benul maar weet iemand hier iets meer van???
Oeps, is een beetje onsamenhangend verhaal geworden. Sorry :oops:
moosje schreef:Thanx Amy! Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon zwanger kan worden hoor! Volgens de gyn ziet het er bij mij vanbinnen allemaal prima uit en heb ik me geen reden om me ergens zorgen over te maken (nadeel van zo'n mededeling is dat m'n mannetje aan zijn zwemmers is gaan twijfelen :roll: ).
Doremi, ik heb even op je site gekeken. Weet alleen niet hoe ik daar een berichtje kan achterlaten dus dan maar via het forum ;). Leuk om te lezen dat we allebei tegelijk gestopt zijn met de pil (ik ook eind aug). Heb alleen 1 maand verkeerd benut en ben daarom nu in ronde 4 i.p.v. 5. Zou leuk zijn als we ook allebei tegelijk zwanger zijn (afspreken om dat deze maand te doen :D)
baby schreef:Hoi Kiekeboe,
Ja t is spannend.
Maar ik zag dat t voor jou ook spannend wordt.
Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik.
Maar ik denk dat t nog niet raak is.
Want dan zou t wel snel zijn.
Ik zal voor je duimen.
Groetjes Baby.
moosje schreef:Ben nog steeds Beginneling. Hoeveel moet ik wel niet kletsen om ook Babbelaar te worden ;)
doremi schreef:moosje schreef:Ben nog steeds Beginneling. Hoeveel moet ik wel niet kletsen om ook Babbelaar te worden ;)
Hééééél veel, nu nog ongeveer zo'n 55 berichtjes (je moet er 100 hebben)
catarina schreef:doremi schreef:moosje schreef:Ben nog steeds Beginneling. Hoeveel moet ik wel niet kletsen om ook Babbelaar te worden ;)
Hééééél veel, nu nog ongeveer zo'n 55 berichtjes (je moet er 100 hebben)
waar ku je dat zien hoeveel berichten je nog moet of hebt
gr cat
San- schreef:Doremi toch, hoe kom je daar nou bij! 29 is nog laaaaaaaaaaaang geen 30 hoor 8-)
zijn we wel bijna even oud... eh ik bedoel jon :oops:
isa schreef:elle, ben je overtijd dan?
owh, ik hoop het zo voor je, duim voor je meid!! 😉
winanda, balen meid, ik ben precies na een jaar na de pil zwanger geraakt, maar mn zus heeft er 1,5 jaar overgedaan..
je hoord het ook vaker, dat vrouwen tussen een jaar en 2jaar zwanger raken, dus meid er hoeft nix mis te zijn hoor.
kga gewoon weer voor je duimen, voor de volgende ronde 😉
liefs
amy-baby schreef:Hey Moi,
Nou met jou gaat het ook hard hoor, alweer 15 weken...
hoe voel jij je nou? Want jij was toch zo moe en misselijk een hele tijd. Heb jij inmiddels al de mega-energie waar iedereen of spreekt na de 13 weken....bij mij is dat nog wel ver te zoeken, ben niet meer zo moe als een paar weken geleden, maar echt energie....nou nee....
Groetjes Amy
baby schreef:Nou dames ik weet t niet meer hoor.
Last van mijn buik en last van mijn borsten.
Zou t nu al raak zijn??
Wat denken jullie??
Groetjes Baby.
liesje88 schreef:hallotjes allemaal,
rond 31 december mijn ovuluatie gehad... maar ben nu ontzettend misselijk 's ochtends en duizelig, hongerig maar echt geen zin in eten na 1 hap hoef ik al niet meer, ik voel me erg moe... maar ik heb zo'n onregelmatige cyclus dat ik niet weet wanneer ik ongeveer kan testen 😢 😢 ... kan iemand me miss helpen..
en na 1 maand al raak lijkt me haast niet maar je weet het nooit natuurlijk