SpringOud lidBerichten: 2.292Lid sinds: 26 juni 2009
Juist mooi, zo'n uitgebreid verhaal! Ik lees hier met veel plezier mee en vind het erg interessant om al die verschillende ervaringen te 'horen'.
Mama2b schreef: toen de vk een opmerking maakte dat ze haartjes zag heb ik haar serieus gevraagd of ze die niet kon pakken en kon trekken zo erg was het.. ..
Jamilah schreef:Whahahahahaha...:mrgreen:
Lig hier in een deuk haha..
Ik vond het al zo raar om in de douche te plassen toen hahaha..
Ana schreef:Klinkt als een fijne bevalling Adnil, wat snel zeg! Was het jullie eerste of was je al eerder bevallen?
En: gefeliciteerd natuurlijk.
Peach schreef:Lijkt me wel een apart gevoel; het idee dat je moet poepen terwijl je eigenlijk iets heel anders naar buiten moet werken.
Heb wel vaker gehoord dat het lichaam er zelf voor zorgt dat de darmen grotendeels geleegd zijn. Lijkt me wel vervelend als blijkt dat je toch moest poepen:oops: Maar ja, de vk/gyn zal wel wat gewend zijn lijkt me.
Fiemo schreef: Had ik dit van te voren geweten dan had ik het fijn gevonden als mijn vriend achter me had gezeten of gestaan om mijn benen/knieën naar achteren te trekken.
Mama2b schreef:
ik heb nu ook arnica zalf gekocht op aanraden van de vk maar ik vraag me af of iemand daar ervaring mee heeft.. helpt het echt goed?? en hoe moet ik dat gebruiken want er staat in de bijsluiter dat het voor uitwendig gebruik is :?