poelepetoet schreef:@ Lana
Heb wel last van wat kwaaltjes (al voordat ik wist dat ik zwanger was..)
Verder wel goed, behalve ontzettende angst dat er iets niet goed zal gaan..
Wel dolgelukkig, maar het is nog niet te bevatten hoor...
Had jij dat ook met jouw kindje?
xx
ik lees hier nu pas weer mee en zie dus nu pas je reactie 😉 hoe is het nu?? kan je het allemaal al een beetje bevatten??
die angst waar jij het over had heb ik zeker weten gehad!! ik was zo bang dat het niet goed zat in het begin en moest tot 12 weken wachten voor de echo.. (ik wist op 7 december dat ik zwanger was en had de echo pas op 20 januari) de tijd krooooop voorbij en ondertussen heb ik een stuk of 8 testen gedaan 😛
en toen na de eerste echo en toen ik het hartje heb zien kloppen dacht ik nou nu weet ik dat het goed zit dan kan ik eindelijk gaan genieten.. deed ik ook wel maar toen ik een aantal weken verder was (ik had na een week weer een echo bij de gyn en daarna met 18 weken pas een pretecho) kwam die enorme onzekerheid weer terug.. heb toen een angelsounds van iemand over genomen en vanaf een week of 14 heb ik daar regelmatig mee naar het hartje geluisterd.. vind het dus echt een aanrader zo'n ding maar vk's zijn er niet blij mee.. het kan zijn dat je een x het hartje niet kan vinden en dan ga je je natuurlijk meteen weer zorgen maken.. verder blijft die onzekerheid de hele zwangerschap wel hoor.. maar toen ik julian eenmaal ging voelen werd het wel wat minder.. tot het moment dat ik de 30 weken voorbij was.. toen ging ik hem soms wat minder voelen omdat hij gewoon minder ruimte had en ja hoor ik ging me weer druk lopen maken 😉
laat het gewoon allemaal over je heen komen en vergeet vooral niet te genieten want het is zo ontzettend mooi!! laat de angst dat er een heeeeele kleine kans is dat het niet goed zou gaan niet je geluksgevoel overheersen want dan kan je er niet van genieten natuurlijk.. wat de vk tegen mij zei is: "heb vertrouwen in je lichaam"!!