Beebie_Wish schreef:En @ tina, houd je je mannetje na de voeding ook eerst een half uur omhoog?? Dit raden ze allemaal wel juist aan dat voorkomt ook het minder tot niet terug geven van de voeding. Jayden heeft ook wel eens dat ie beetje terug geeft maar nu ik hem voortaan een half uur lang omhoog houd (op mn schouder) spuugt ie niet meer.
En Tina dat je mannetje zo maait met zijn armpjes en trappelt met zijn beentjes wilde ik ff vragen trekt ie zijn beentjes ook op of dat juist niet? Zo niet, dan kun je hem het beste gewoon bij je nemen en lekker aanleggen. Kleintjes zijn die oh zo veilige baarmoeder nog zo gewend en willen dus zo dicht mogelijk bij mama liggen (jayden heeft dit ook) en ik geef mezelf er elke dag gewoon aan toe, dus zou maar zo kunnen dat als ik hem ff neergelegd heb en na half uurtje weer voor hem moet gaan zitten.
In het begin zat ik dus het grootste deel van de dag met mn mannetje op schoot (op voedingskussen) het is ff zwaar en moeilijk maar je gewoon er aan overgeven en voor jezelf lekkere tijdschriften bij je nemen of lekker dvd op zetten oid.
Na het voeden valt hij vaak lekker tegen m'n borst aan in slaap (rechtop) dus dan hou ik hem wel een half uur omhoog. Hij ligt nu lekker bij me in de draagdoek. Al met al heb ik hem ook een groot deel van de dag op schoot. Ik vind het niet zo'n probleem, laptop er bij en ik vermaak me wel! Maar hou jij hem 's nachts ook zo lang omhoog? Eigenlijk wil ik dan na het voeden zelf ook wel weer slapen...
Wij hebben een hangwiegje en ik heb hem gisteren wat versteld, zodat zijn benen lager liggen dan zijn hoofd. Misschien scheelt dat ook. Hij heeft gisteravond en vannacht overigens niet meer gespuugd gelukkig en hij ging heel makkelijk slapen! 😃 Ik had hem rechtop tegen me aan en hij hield z'n ogen maar open, dus ik zag m'n nachtrust alweer in het water vallen. Maar toen ik hem in zijn wieg legde om m'n tanden te gaan poetsen was hij zo vertrokken! Ik had hem voor de laatste voeding in bad gedaan met 'bedtime' badschuim, dat houden we er dus maar in!
Vanmorgen wel weer een beetje gespuugd, maar hij leek er geen last van te hebben gelukkig!
Hij trekt inderdaad zijn beentjes altijd omhoog in de kikkerhouding, écht z'n favoriete houding!
Bijzondere dag vandaag! Ik ben vandaag uitgerekend! 😃