Zo lautje wat een bevallings verhaal meis!! gelukkig dat je er vrede mee had met de ks! Doe rustig aan hoor, en geef je lichaam de tijd om te herstellen hoor!
Achteraf wel blij van, want ik zou het geduld ook niet hebben om me steeds af te zonderen als het net gezellig is en dan een tijdje met hem te zitten voeden...
Hoe lang zijn de bv dames gemiddeld bezig met 1 voeding dan?
ik zonder me nooit af ik ga gewoon lekker zitten voeden in de woonkamer, het bezoek weet dat ik bv geef dus....ja zelf vind ik het helemaal niet erg om openbaar te voeden.
wow jo jootje wat heeft esmee dat goed gedaan vannacht zeg!!! 😃
fruithapjes mogen vanaf 4 maanden maar vaak wordt geadviseerd om pad bijvoeding te geven vanaf 6 maanden. fruithapje geef je niet als vervanging maar tussendoor en dan eerst een paar hapjes en dat bouw je langzaam op.
@ tara & myra wat goed dat jullie het lukt met 1 borst aanbieden hier neemt ze meestal geen genoegen met 1 borst heel soms wel dan valt ze in slaap maar dan weet ik zeker dat ze al naar een uur weer komt voor een voeding dan wil ze nog graag de rest en is het vaak een tijd ontregeld.
zo ik hoop dat ik overal een beetje op gereageerd heb het was zoveel om bij te lezen haha.