Lunanoa schreef:Mag ik vragen waarom jullie het maar bij ééntje willen houden?
ja dat mag je 😉 ik wou altijd graag 2 kids, maar mijn man is heel erg van 1 hij is zelf enig kind en heeft dit als heel erg fijn ervaren, ik heb een jonger broertje en dat was best gezellig maar wij hadden ook heel veel strijd en ook nu heb ik helaas nog niet zo veel aan hem. maar het komt vooral uit praktische overweging, we wonen in een super leuk jaren 30 huisje wat we 2 jaar geleden gekocht hebben, maar dit huis heeft niet heel veel ruimte, we hebben Angie haar eigen kamertje kunnen geven maar als er nog een kindje komt hebben we toch echt plek te weinig we hebben namelijk boven nog wel een kamertje (heel klein) maar daar staat mijn man zijn computer en gitaren, versterkers enz. dat kan ook nergens anders staan, dus zouden ze een kamertje moeten delen, dat is geen ramp maar het liefst willen we ze een eigen kamertje geven. en dan nog financieel, we werken allebei maar met een huis dat we pas gekocht hebben en nog het nodige aan gebeuren moet is 1 kindje nog wel te doen maar 2 is toch al weer een hoop extra kosten. ik zeg nooit nooit want wie weet komt er een tijd dat we het alle 2 voor 100% zien zitten om voor een 2e te gaan maar zoals het er nu uit ziet niet. daar komt ook nog wel iets gevoelsmatig bij ik kan me bijna niet voorstellen dat je nog een keer zoveel van zo'n wondertje kan houden, en dat je die aandacht moet verdelen dat lijkt me erg moeilijk. dus vandaar 😃
wil hier iedereen wel meerder kindjes?