Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Cool, leuke momenten zijn dat denk ik:) ik zit er bij Jolijn ook op te wachten, maar tot nu toe alleen maar toeval geluidjes. Maaaaar Owen is ook iets ouder;)
jo-jootje schreef:thanks tara...en lun...zal even op internet sneupen..weet alleen niet welke maat ik dan nodig heb..maar probeer wel even wat.
draagzak lijkt me ook nog wel wat...maar ik heb wel snel rugklachten...valt dat wat mee met rondlopen met een draagzak?
mayella schreef:O enne......... Nog even over draagdoeken/ zakken.. Ben altijd zo bang dat het niet past.. Bij ons dan 😉 Omdat we allebei nogal fors zijn..
Iemand ervaring met 'kleine' doeken/ zakken zodat we daar niet achter aan hoeven...????
Of juist een soort wat gewoon goed ruim is??
Lunanoa schreef:hahaha nee. Daarom koos ik een leuke kleur + wit, omdat wit overal bij staat. Als hij een rood shirt draagt doe ik er geen blauw bandana bij.....
Ik zoek vaak zelfs de romper & sokjes op kleur uit.. Maar lijkt me normaal toch? :p
Lunanoa schreef:Hier hetzelfde...
Ik zou nu wel weer willen.
Maar van september tot januari komt er veel uitbreiding op het werk & ik hoop een extra dag te kunnen krijgen. Wil me eerst iets meer op het werk storten. We hebben het finaniëel goed hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik wil gewoon wel iets meer.
Aangezien het met Owen een jaar heeft geduurd voordat we zwanger raakten, vond ik januari in eerste instantie wel een goed idee, maar door het werk is het misschien verstandiger er voor te gaan als Owen 1 jaar is!
& dit allemaal desondanks dat ik bijna 10 kg lichter was door het kotsen tot de 16 weken, ik met 27 weken met onwijze pijn in de ziektewet ben gegaan & te vroeg ben bevallen. Mhoehaha. De "mooie" dingen wegen gewoon veel zwaarder als de "negatieve dingen".
Als iemand pendelt, vraagt hij/zij dingen voor je, met een soortevan ketting, pendel dus. Je vraagt welk tegen ja is, welk tegen nee. Het pendel maakt dan verschillende bewegingen.
Zo kan je dus vragen raakt ... zwanger in januari 2010, van een jongen?, een éénling etc. etc. 😛
Weet niet of ik er in moet geloven maar soms is hoop sterker dan je verstand 😉 hihi & ik vind het gewoon wel heel leuk!
Lunanoa schreef:118 kilo :| Wow das niet gezond...
Lunanoa schreef:118 kilo :| Wow das niet gezond...
Myra6 schreef:Ik wil er ook nog de nodige kilo's af hebben. Las over bandana's en petjes wat leuk! Hebben jullie trouwens ook zo'n gratis mutsje met naam gekregen van simply colors? Super leuk!! een knalroze!
mayella schreef:Ik zit hier ook in de buurt... 😞 Heeeeeeeeeeeel dicht.. maar wel aan de verkeerde kant :(
mayella schreef:Die van Yara verwacht ik morgen, ben benieuwd :D