lovesivo schreef:
Laura heeft trouwens mooie foto's op hyves gezet van Kevin!
Aaaaaah wat lief van je dankje!!!! :oops:
En wat superstoer dat 5-delig pakje! :mrgreen:
Chan9; Dat meen je niet!!! 😮 Kheb er geen woorden voor!!! Heeeeel veel sterkte meid!!!! Knufffffff!!!!!!!
Hè bah Lun wat vervelend en zielig voor Owen 😞 !
Mayella; hier bewaar ik ook dingen voor Kevin voor later...:-D
Sonja beterschap met Daisy!
Hier gaat alles goei...Kevin heeft lekker tot half 8 geslapen vanmorgen, was wel half 2 voordat ie sliep 😉 normaal slaapt ie van 0:00 tot 6:00 ongeveer...
Hier zijn we gisteren ook begonnen met johannesbroodpitmeel! Kevin spuugde heel veel voeding uit en nu we dat gebruiken spuugt ie bijna niet meer! 😃
Gisteren nog bij de huisarts geweest...kreeg eergisteren 'savonds pijnlijke borsten en met name de linker, pfffff kon me arm zowat niet bewegen, voelde me grieperig, had verhoging en hoofdpijn, bah....dus marco gisterochtend maar eens eventjes gebeld...
heb nog net geen last van borstonsteking, ben er dus mooi optijd bij...
Hadden 'n vervangend arts, wat 'n jan zak was dat zeg!! We kregen de opmerking dat marco anders mijn borsten maar moest gaan leegdrinken om ontstekingen te voorkomen :shock: :-? :evil:, wat 'n debiel onfie? Zoiets zeg je toch niet als ha?!
Werd voor mijn gevoel ook niet serieus genomen...maar heb 'n kuurtje mee gekregen en het is nu al stukken minder pijnlijk! 😊
Ben trouwens de borstvoeding aan het minderen...vind het heel vermoeiend...:oops:
Trouwens...zo'n kleintje is wel 'n verdomd goeie relatietest! Vooral in het begin door slaaptekort, je wordt lekker sjaggie en kortaf :-? sodeju hey! :mrgreen:
xx