Puttenaar kan me voorstellen dat je daar wel even van schrok!
Voel je je nu weer wat beter?
juffie25Oud lidBerichten: 847Lid sinds: 31 maart 2010
geit schreef:@ chocola
ik zal mijn best doen voor goed nieuws 😊
ik vind het wel knap dat jullie zo met de babykamer bezig kunnen zijn. ik heb alles in een krat gestopt en die nooit meer open durven maken :cry:
wendyl schreef:Ja het zit nu echt ff niet mee... Mijn vriend zei al het valt of staat niet door de hypotheek adviseur, maar het is nu wachten op de bank. Maar toch, heb het gevoel alsof dit een slecht voorteken is...
Maar de hypotheek meenemen gaat helaas niet. De hypotheek die we nu hebben is alleen van mij. Toen het uit was tussen mijn vriend en mij heb ik dit huis alleen gekocht en is hij daarna toen het weer goed was, bij mij komen wonen. Maar de hypotheek is dus nog steeds van mij alleen en kan ik dus niet meenemen.
Ook is dit een hele andere soort hypotheek, als wat we straks krijgen bij het andere huis...
Rakker1980 schreef:@ hier: Met mij gaat het prima. Op het werk super rustig en kan met ook nergens toe zetten. Vind dat we toch net wat te laat vakantie hebben, want merk echt dat ik er aan toe ben.
Gisteravond met twee collega’s op visite geweest bij dat collegaatje wat over 2 weken is uitgeteld. Ze had het behoorlijk gehad met zwanger zijn. De kleine is al goed ingedaald en ligt er helemaal kaar voor. We wisten al dat het een jongetje zou worden, maar nu bleek de naam ook al uitgelekt bij hen en heeft ze hem gisteren ook al aan ons verteld. (hij komt Tycho te heten). Verder kamertje bekeken (zo mooi!) en lekker bijgekletst, was heel gezellig.
Verder totaal geen zwangerschapskwaaltjes, dus die hoop laat ik deze ronde maar varen. Het is nu afwachten tot ik ongi word. Dan weet ik ook wanneer ik met de clomid kan beginnen en wanneer we weer terugmoeten naar de gyn.
Meiden fijne avond nog. Ik ga lekker een avondje bankhangen. Manlief is mountainbiken en dat er een aantal vrouwenfilms op tv komen, dus een ff kijken welke ik ga kijken.
Tot snel weer!!
kruimeltje schreef:@ Rakker, wanneer verwacht je je menstruatie nu ongeveer?
Hier echt moe, dus vanavond lekker op tijd naar bed.
Misschien nog even klussen als manlief puf heeft want hij gaat donderdag t/m zaterdag naar Berlijn voor zijn werk.
Al geloof ik niet dat mijn ei nu al komt hoor. Ik heb al wel gezegd dat hij als hij terugkomt weer lekker aan de klus mag ;)
juup schreef:Jeanette: haha, ik krijg meteen visioenen van slagroomgevechten en aardbeien in navels enzo. Lol!
chocola schreef:of SM
wendyl schreef:Chocola: afvallen blijft moeilijk ja. Helemaal als ik jouw naam zie! :-D
tweety1982 schreef:jaa chocola is boosdoener..haha tuc's ook :D
geit;511138@ chocola
wat verdrietig van je oma 😞
sterkte![/QUOTE schreef:
Dank je. Eerst waren we al blij dat ze bij onze bruiloft kon zijn. Toen is het echt een hele poos stabiel gebleven en hadden we gehoopt om haar ook nog een achterkleinkind te kunnen schenken, maar ik denk eigenlijk niet meer dat dat gaat lukken 😞
juup schreef:Chocola: jeetje, wat sneu van je oma! Ik merk ook dat vaak lieve mensen getroffen worden. Is ook niet eerlijk. Maar aan de andere kant wil je dat niemand door zo'n ziekte getroffen wordt! Sterkte met je oma!