He Geit...volgens mij zegt 1/10e niet zo veel en als ik naar je grafiek kijk, lijkt ie nog best hoopvol, hoor. Heb hem even naast de ene maand dat ik getemperatuurd heb gelegd (dat was toevallig toen ik ook zwanger werd), en mijn temp was veel grilliger. Mocht je toevallig geinteresseerd zijn:
http://www.fertilityfriend.com/home/2ddde0 Ik vond wel altijd bij dat temperaturen dat ik eigenlijk heel graag in de toekomst wilde kunnen kijken, dat je alvast wist waar het zou gaan eindigen zeg maar. Maar ja dat schiet niet op, zoals je zelf ook al zegt, je kunt er nu eigenlijk helemaal geen invloed meer op hebben. Sterkte nog even op het wachtbankje tot maandag!
Juup en bibi: ja, dat ken ik ook, je hoort altijd van die verhalen dat huisartsen het zo vervelend vinden dat mensen ze de hele tijd om niks lastig vallen, dat ik altijd denk 'nou dit zal wel niks zijn, en dan word ik vast gezien als zeur'. En zo heb ik dus een keer een week met een ernstige keelontsteking doorgelopen (reactie huisarts: maar mevrouw, daar had u toch gewoon veel eerdere mee moeten langskomen?), een nierbekkeninfectie gekregen door een verwaarloosde blaasontsteking, twee jaar met hoofdpijn rondgelopen (conclusie was uiteindelijk dat ik gewoon een bril nodig had) etc. En inderdaad, als het bijvoorbeeld om mijn man gaat, sta ik zo bij de huisarts, al is het op zondagavond. Raar hoor... Kan me ook goed voorstellen Juup, dat je zat hebt van steeds het hele verhaal weer moeten uitleggen aan een andere arts - is er echt geen mogelijkheid om een keer eentje te zien die je al eerder hebt gesproken? Misschien gewoon vragen naar een afspraak met dezelfde arts? Succes ermee!!
@ Rakker: ja, lekker, bijna vakantie!! 😊 Knap dat je zo nuchter blijft, lijkt me toch spannend.
@ Juffie: toch veel plezier vandaag. Ik heb dat ook hoor, zo vreselijk ergens tegenop zien. Hopelijk viel het achteraf allemaal mee, en was het gewoon leuk en was er niet te veel zwangerschapsgedoe
@ jannie: kwam je vandaag terug? Of morgen? Ik hoop dat je een leuke week hebt gehad!
@ wendyl: hoe is het nou?
@ hier: druk met proefschrift. En vanmiddag ga ik met mijn man het wiegje dat we onlangs hebben gekregen van mijn oud-collega (die naar Italie is verhuisd) in elkaar zetten. Ik heb het wel nodig merk ik om er iets meer handen en voeten aan te gaan geven allemaal -al ben ik nog steeds bang dat er nog iets misgaat, en dat ik mezelf dan ontzettend stom ga vinden omdat ik me erop verheugd had. Raar he? Maar, ik krijg nu zo veel geschop en gedoe van binnen (wij krijgen denk ik een klein druktemakertje) dat ik het ook niet echt meer kan negeren 😉
Fijne dag allemaal!!
-