juupOud lidBerichten: 1.172Lid sinds: 26 april 2010
1981: beterschap! Helpen de pilletjes van de dokter een beetje?
tweety1982 schreef:
en vaak brok in keel...jeetje ik dacht dat ik na 17 maanden wel nuchter zou zijn maar die NOD is toch wel spannend.
wendyl schreef:Nettie: een collega van mijn vriend kende iemand bij Telfort, zei hij.
Bleek achteraf dat diegene bij de Phone house werkt... 😖
Iedereen: eindelijk goed nieuws!
Ik sta te shaken, te trillen en heb echt de tranen achter mijn ogen staan!
Ik kreeg net een sms van onze hypotheekadviseur dat ik mijn mail moest checken en zie hier de mail:
[SIZE=2][COLOR=#000080]Aegon heeft vanmorgen ook afgewezen, tenzij de A2 hersteld zou worden en dat gebeurt dus niet.
Met Obvion heb ik meer succes gehad en daarom ben ik verheugd jullie te kunnen meedelen dat we verder kunnen gaan.
We gunnen jullie het van harte.
In ons hypotheekprogramma lopen we alles nog door en kunnen we nog veranderingen aanbrengen en toelichting geven.
Bellen jullie voor een afspraak?
En nemen jullie vanavond even een borrel (wijntje) vanwege dit succes en goede bericht.
[COLOR=black]Wat een super goed nieuws he?? We krijgen een hypotheek!!!
Ik ben zo blij!!!!!
Forumvriendinnen: thnx voor al jullie lieve en opbeurende woorden!! Ik weet zeker dat dit geholpen heeft!
En echt heel eerlijk, jullie slepen mij op die manier wel ook doorheen!
Ik ga even de laatste dingen op mijn werk afmaken en dan naar mijn vriend en er vanavond een wijntje op drinken!!!
Fijne avond!!
[/COLOR][/COLOR][/SIZE]
kruimeltje schreef:Geit, even snel jouw berichtjes gelezen.
Nog steeds niet ongi?
Wat is er toch aan de hand op dit topic?
Niet zwanger en niet ongi? Net zoals bij Juup en mij.
Lijkt wel een of ander vreemd natuurverschijnsel.
sterretje37 schreef:Nou, kogel is door de kerk.
Een lege vruchtzak. Maandag 4 tabletten inbrengen zodat mijn lichaam het gaat afstoten.
Dinsdag weer terug voor een echo om te kijken of het helemaal schoon is.
Dit is zwaar K*T. (sorry)
We willen het zo graag, en nu weet ik dat het dus ook op de normale manier kan.
Weet dan niet of ze je eventueel een handje willen helpen met welke methode dan ook.
sterretje37 schreef:Nou, kogel is door de kerk.
Een lege vruchtzak. Maandag 4 tabletten inbrengen zodat mijn lichaam het gaat afstoten.
Dinsdag weer terug voor een echo om te kijken of het helemaal schoon is.
Dit is zwaar K*T. (sorry)
We willen het zo graag, en nu weet ik dat het dus ook op de normale manier kan.
Weet dan niet of ze je eventueel een handje willen helpen met welke methode dan ook.
tweety1982 schreef:Gefeliciteerd met je trouwdag jammer dat resturanr dicht is amar ga je toch lekker morgen 😊
Hopelijk maat het je ongi weer goed!
Hier al 3 keer moeten plassen en pas 1 koffie op 😉 en voel nu weer langzaam aankomen 😉 om 6 uur, 8.15 en 10 uur al geplast...is dat veel?...en alleen 1 koffie op he verder niets
BiBI76 schreef:ow....rustige avond....moet ik me zorgen gaan maken?