1981: Wat fijn dat je gister alles binnen hebt kunnen houden! Hoe is het vandaag?
Foto's zijn heel mooi geworden! Ons huis staat vanaf zaterdag te koop. Hier kan je de foto's zien:
http://www.funda.nl/koop/maarssen/appartement-47872225-reigerskamp-502/ Kruimeltje: zo jij hebt er een verhaal van gemaakt!! 😊 Altijd leuk!
Het ontlopen is idd heel moeilijk! Door vorige week hadden we allebei geen zin en nu het weer beter gaat én het is dus alweer even geleden én ik zit in mijn vruchtbare dagen, wordt het extra lastig! Nog even een weekje volhouden... Moet vast wel lukken!
Wat leuk dat je je man via ICQ (wow, dan ken je hem echt al lang, want dat was heel lang geleden dat ik dat nog had!) hebt leren kennen! Oh ja, 9 jaar samen lees ik nu! Hahah
Wat super een positieve ovu test!!! Hopelijk over 2 weken weer een positieve test! Hoop het zo!!!!!
Wat een verhaal van jouw leidinggevende... Wat kan dat raar lopen he! Toch nog zelf spontaan zwanger geworden... Het is wel fijn dat hij zelf een beetje weet wat jij nu allemaal doormaakt. Je had het slechter kunnen treffen, met iemand die er nooit problemen mee heeft gehad om kinderen te krijgen...
Mooi dat je voorlopig 4 uur blijft werken! Dat 6 uur werken ging volgens mij ook echt niet...
Bibi: Goed dat je toch weer goede hoop hebt!!! Heb ik ook echt voor je!!!
Aan wat voor klas geef je les? Lagere school?
Hahaha ja lijkt me ook lastig als je tijdens de verhuizing niks kan doen! Je wilt toch alles het liefst zelf doen!
Vorig jaar hebben wij een soort interne verhuizing thuis gehad. Met zware meubels zitten sjouwen, bleek ik toen al zwanger te zijn... :-S
Geit: veel plezier vanavond met jullie etentje!
Jannie: wow als jullie verhuizen ben je alweer 30 weken... Wat gaat het toch snel he!! En nu ook alweer bijna 20 weken...
Super dat 1 oktober gaat lukken!
Juup: dat komt ook wel even aan, zo'n vraag... Had jij daar geen moeite mee?
Voor de ander ook altijd wel moeilijk, die weten ook totaal niet hoe ze dan moeten reageren...
Tweety: hoezo moet je maandag testen?
Nettie: wat balen, daar krijg je ook totaal geen hoogte van... En je hebt wel een regelmatige cyclus he... Hopelijk test je over een paar dagen alsnog positief!
Juffie: zo jij gaat veel verschillende vakken geven... Wat is Levensbeschouwing? Dat ken ik helemaal niet...
Yoehoe! Vandaag je beugel eruit!!! Veel plezier bij de ortho! ;)
Rakker: Wat super! Gefeliciteerd!!! Wat onverwachts!!!
Ik hoor vaker dat mensen helemaal niks van kwaaltjes hebben, maar 9 maanden later wel een baby in hun armen... Wat een super nieuws zeg!!!
Hoop dat je het snel kunt bevatten, kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk voor je voelt!!! Vind het echt super voor je!!
Hier: nog meer goed nieuws... We hebben 2 weken verlenging gehad om alles financieel te regelen! Echt super, want dat hebben we wel nodig.
Heb nu echt wel het gevoel dat het toch nog goed gaat komen!
En volgende week woensdag komt de eerste kijker voor ons eigen huis al!! Echt zo snel! Ben benieuwd of het gelijk wat wordt! Daar ga ik maar niet van uit, maar toch goed dat we zo snel al een kijker hebben!
Nog steeds half ziek... Vooral 's avonds is het hoesten zo erg! Kan ook helemaal geen melk ofzo drinken, want dan stik in straks nog in mijn eigen speeksel (sorry voor de details!)
Nog 2 uurtjes werken en dan lekker een middagje vrij! Heerlijk!!
Straks met z'n 2en lunchen en daarna hopelijk de offerte tekenen!
Gisteravond gingen we met mijn moeder weer even bij 'ons' nieuwe huis kijken. Kwam er ineens een hoofd boven de schutting uit, was niet de buurman, maar die daarnaast. Dus even mee gekletst en hij vertelde dat hij ook aan het verbouwen is. Dus zijn we meegeweest en bij hem gaan kijken. Daarna kwamen de buren ook thuis (die wonen dan dus tussen ons in) en daar ook mee gekletst. Zij wonen daar nu 3 jaar en hebben dus ook alles verbouwd, dus daar ook gekeken. Allebei anders, maar echt heel leuk!
En uiteindelijk hebben we daar 1,5 uur staan praten met de nieuwe buren! Hahaha
Was echt heel gezellig, dus dat gaat helemaal goedkomen als we daar wonen! Heb er echt zin in!!