hoop1970 schreef:Hee Shan 😊
wat leuk dat je effe komt buurten!!!
Hoe is het?
Haai, ik lees nog altijd mee met jullie, krijg 1x per dag een mailtje in mijn inbox met een overzichtje van wat jullie schrijven, dan hoef ik niet op de site te lezen, dus volg jullie nog wel hoor! En nu met het supertoffe nieuws van Roosie moet ik toch wel reageren niet dan.... ben erg blij voor ze.
Hoe gaat het met mij?! Eerlijk gezegd ...niet zo op het moment, we hebben sinds kort definitief besloten om ons er bij neer te leggen en de kinderwens definitief af te gaan sluiten, je moet een keer die beslissing nemen en dat hebben we nu dus gedaan, dus ben nu definitief aan de pil en moet zeggen dat het zwaar is, heel zwaar. Eerder was er toch altijd nog stiekem dat kleine beetje hoop ook al was ik aan de pil en dat is nu dus helemaal verdwenen. Voel me verdrietig en moet regelmatig huilen maar we komen er wel uit hoor, het hoort er bij het is een rouwproces waar we door heen moeten, en beter nu als dat ik over een jaar vage klachten krijg.
Ik heb alles opgeruimd wat met de zwangerschap en zwangerschapswens te maken had (moet alleen de overgebleven medicatie nog weggeven) en we gaan de kamer wat de babykamer zou worden anders inrichten, ander behangetje en wat meubels er neer zetten, de spullen van de periode dat ik zwanger was heb ik opgeruimd naar zolder alleen het lijstje met de echo staat op mijn nachtkastje naast de foto van ons samen. Gisteren is mijn collega die gelijk met mij zwanger was met zwangerschapsverlof gegaan dus wordt je nog eens extra met je neus op de feiten gedrukt, en om haar buik kon je niet heen.
Ik hoop dat het jullie allemaal bespaart gaat blijven, je ziet aan Roosie dat het kan, hopelijk daar straks een mooie echo en een mooie zorgeloze zwangerschap.
Maar om toch positief te eindigen ....verder gaat wel alles goed met ons hoor, we zijn gezond en gelukkig samen, ben 8 kilo afgevallen en fanatiek nog steeds 3 dagen in de week aan het hardlopen.
Omdat ik het moeilijk vind om positief op jullie pogingen te reageren (aangezien ik zelf zo ontzettend daarin teleurgesteld ben) blijf ik op de achtergrond maar degene die me willen (blijven) mailen graag, leuk en gezellig. En ik blijf jullie natuurlijk volgen wanneer er weer een positieve test gemeld wordt dan ben ik er weer, wie volgt ....... hopelijk tot gauw dan maar.
Een hele dikke knuf en veel succes gewenst voor allemaal, liefs van Shan