:oops:ahum....
tactiek bedoelde ik
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
Jelske schreef:Tjonge Iris, jij zal ook in een achtbaan van emoties zitten.... Het ene ziekenhuis wil je niet behandelen omdat er te weinig follikelgroei is en in het andere ziekenhuis barst je van de aanstormende eitjes?! Ik moet wel even nadenken hoe het ook alweer van binnen zit; want je zit op je ongi te wachten maar tegelijkertijd zijn er ook (alweer?) 6 nieuwe follikels te zien. Die begrijp ik niet helemaal want ik dacht dat je eerst ongi moet worden voordat de nieuwe lading weer te zien is. Maar goed, blijkbaar niet 😊 Wat houdt de opzwemtest in? Gaan ze dan gewoon de kwaliteit van het zaad bekijken voor en na wassing? Of brengen ze het bij jou in en kijken ze of de zaadjes kunnen overleven. Nou, ondanks de vele onzekerheden ziet het er al met al toch wel positief uit voor je toch? Veel succes!!
Carmen, Wat een narigheid weer bij jou zeg... waardeloos dat je zo beroerd bent en dat dan ook nog alles tegenzit en je er weer zoveel energie in moet steken om de arts te overtuigen om toch door te zetten... Ik begrijp heel goed dat je het zat bent al dat gedokter en gedoe... Je hebt ook nogal niet wat mee gemaakt en wat behandelingen gehad. Misschien is genoeg ook wel genoeg he meis... En klagen... hou op zeg... je klaagt helemaal niet... Het zijn gewoon de frustraties die er even uit moeten en je mag je hart hier altijd luchten hoor... Ik weet zeker dat we allemaal dit herkennen en er af en toe helemaal beu van bent...
Lieve Ruth, wat een lieve woordjes van jou ook weer... Zo leuk hoe jullie reacties zijn op mijn verhaal... Heel goed van je dat je ook het roer omgooit... Probeer het idd maar los te laten en drink dat wijntje als je er zin in hebt. Dat is wat ik achteraf heb gezien van mijzelf... Ik was er ook te krampachtig mee bezig met zwanger worden en genoot eigenlijk haast nergens meer van... Ik dacht niet eten die carpaccio, want missch. ben ik wel zwanger, niet drinken die whisky of dat wijntje... En kijk nu... ik heb de hele vakantie echt geleefd, alles gedaan wat ik al jaren niet echt deed en zie het resultaat...
3x is inderdaad scheepsrecht... Kom op meid... dit gaat 'm worden!! Heel veel succes ik hoop zo voor je dat het eindelijk zover mag zijn... en als het dan achter de rug is... en we hopen natuurlijk allemaal dat het goed gaat... maar in het nare geval dat het niet gelukt is... Probeer dan alsjeblieft radicaal dingen in je leven om te gooien en je focus te verleggen... Ik weet zeker dat het je zal helpen...
rutje ik ga deze ronde voor je duimen en je hebt helemaal gelijk gewoon lekker leven ik hou er nu ook echt ggeen rekening mee
als ik hopelijk ooit een positieve test in handen heb dan doe ik alles, maar anders zou ik al ruim 3 jaar geen wijntje mogen drinken
ik merk dat ik zelf heel positief ben op het moment ik voel me echt heerlijk.
stiekem hoop ik dat die eene keer toch raak is hihi hoe erg kun je zijn
anne* schreef:
hoop een ei 😃 jij krijgt een druk weekend
liefs anne
Van welke tijdsdruk raak je gefrustreerd, je leeftijd?
Bij mij is het 1e termijn sinds vandaag voorbij!