@iris, succes op het wachtbankje, ga lekker van de zon genieten en zoek afleiding! Ik duim weer voor je.
Dit is de link naar de petitie, zegt het voort zegt het voort
http://petities.nl/petitie/3-niet-1-ivf-pogingen-vergoeden#signature_form @Inge, jullie zullen vast wel op 1 lijn komen als je die afspraak hebt gehad met de gyn, vaak heb je helemaal geen keus.
@Carmen hoe is het met je meis, hopelijk is het al voorbij? Dikke knuffel op je buikkie en neem de tijd om bij te komen.
@Ruth, ja ik kan me heel goed voorstellen dat je nu op een roze wolk zit eindelijk krijg je de lang verwachte behandeling!!! En de inseminatie duurt maar even, al blijft die eendenbek niet leuk in je baarmoedermond. Ik heb maandag gesprek, hopelijk kan ik dan gelijk starten, ben toch aan de pil dus........
Vandaag weer bij acupunctuur geweest, was weer fijn.
Volgende keer gaat ze een of andere krastechniek op mijn rug doen om wat damp/hitte kwijt te raken.
Mijn tong is best wel geel en heb ook nog steeds uitslag onder mijn oksels, misschien dat het krassen dan gaat helpen.
Mijn milt was wel sterker geworden zei ze, dat vond ik erg fijn om te horen, dan weet ik ook dat het helpt dat ik de zuivel e.d. laat staan.
het blijft wel wat verzwakt, maar komt ook door aankomen en afvallen, maar ze heeft dat zelf ook en je kunt er wel gewoon zwanger mee worden. Zij ziet het erg positief tegemoet mijn ICSI behandeling, ik zelf ook, voel me ook lekker in mijn vel, we gaan er voor!!!!
Liefs Roosie