kaarin, he bah wat jammer zeg. Ik had goede hoop voor je..
Toch apart dat de meningen nogal verdeeld zijn over wat de eerste dag van de cyclus is. Ik hou toch altijd maar de dag aan dat de menstruatie echt doorbreekt, aangezien ik veelvuldig last van spotting heb. Dan zou ik in feite soms al weer opnieuw gaan tellen op dag 4 na de ovulatie, omdat dan het eerste bloedverlies al optreedt. Oud/bruin bloed heb ik zo goed als nooit..?
wondertje, ik hoop idd echt dat ik weer eens aan testen toe kom 😉 Is in die bijna 2 jaar nog maar twee keer reden toe geweest, door dat spotten neem ik de moeite niet eens. Daar is overigens nog geen verklaring voor, buiten het vermoeden dat mijn bmm gewoon heel gevoelig is. Maar of ik dat nu echt geloof weet ik niet, Het is nl niet duidelijk na de gemeenschap ofzo. Nouja het is in ieder geval niet vanwege bmhals kanker, en dat is het belangrijkste. Ik denk dat ik er vrijdag nog maar weer eens naar zal vragen.
Hoop, fijn dat je nu nog rustig kunt blijven in deze achtbaan die zwanger worden heet 😉 Mocht je tzt wel behoefte krijgen aan inzicht kan ik je
www.fertilityfriend.com aanraden. Je vult zelf de nodige parameters in en de site analyseert je cyclus dan. Maar voor nu zou ik nog maar gewoon genieten van het proberen, zonder al te veel druk.
tweety nu ook op de wachtbank, ben benieuwd! Die foto in je onderschrift, als ik mag vragen, ben jij dat?
Elmo; duimen voor droog weer morgenavond maar he 😉
Argh ik ken dat dikke -ogen-van-het-huilen probleem. 😞 Ik heb 8 jaar geleden een operatie aan mijn neus gehad, en toen hebben ze blijkbaar de traan-afvoerbuijes geraakt. Die werken niet helemaal naar behoren meer, waardoor het vocht rond mijn ogen slecht wordt afgevoerd. Resultaat na een flinke huilbui, twee dagen dikke pijnlijke en rode ogen 😞 Tranen kunnen soms erg opluchten, maar door die 'consequenties' moet het wel heel ernstig zijn wil ik me echt kunnen laten gaan.
kaarin, zoals ruthje het (weeral) zo mooi verwoord, je rouwt om het afscheid van een fase, en om het moeten accepteren van het feit dat het niet, zoals we allemaal wel zouden willen, allemaal gemakkelijk vanzelf gaat. Het wordt echt makkelijker als het 'gewoner' wordt, en ik duim voor goede uitslagen straks!
Och Suus meiske toch, het zit jou echt niet mee. Wat naar dat je lijf niet wil meewerken. Ik hoop echt dat de eitjes nu snel, en in niet te grote getale, zullen komen. En als dat nu echt niet zo mag zijn, dat je snel terecht kan voor de IVF
Jolien, jammer he van de 'vroege herfst' van nu 😞 Ik had voor mijn doen best een leuk kleurtje van die mooie periode, maar die is al weer grotendeels verdwenen. En ik word niet snel bruin, ben een 'rooie' 😉
Fijn dat je nog rust hebt, en waar gaat jouw reis naartoe? Ga je samen met je mannetje?
ruthje bijna mini-vakantie 😉 Geniet ervan meis, ik duim voor beter weer (dan krijgen wij er misschien ook wat van mee 😉 we gaan dit weekend kamperen)
manon ook naar de states 😊 Nou, ik duim dat we beiden dat land zwanger gaan mogen bezoeken 😉 Ik snap dat je nog wat voorzichtig bent, zou idd best zelfbescherming kunnen zijn. Maar dat komt vast nog wel 😊
Haha Tweety, dat weet ik nog ja, de hcg-emoties 😉 Ben normaal heel nuchter, maar toen ik zwanger was kon ik werkelijk geen zielige film meer zien, en zat ik zelf bij Hart van Nederland al te snotteren 😃
Ik tel nu af 😊 Eerst naar vrijdag, controle afspraak bij de gyn, en naar ik heel hard hoop wat antwoorden en een vervolgplan. Maar we zullen zien. Daarna gaan we lekker een weekendje in een tentje op een natuurcamping met een bevriend stel. Heel gaaf, je mag je tent opzetten waar je maar wil, midden in een bos. Weekend erna ga ik met mijn mams en zusje een workshop artclay volgen, verjaardagscadeautje voor mijn mams. En nu maar duimen dat ik dan voor nog een cadeautje kan zorgen 😉 In theorie kan ik die ochtend testen 😉 In theorie dan he, ga er voor nu maar van uit dat ik tegen die tijd al genoeg weet..