@Suus, geen idee hoe je dat op moet lossen! Fijn dat je je verder goed voelt! En goede afspraak om over een jaar zwanger te zijn!! Dank voor de tip over vragen opschrijven, alleen.. komt dat ook al aan de orde bij de dokter, of is dat meer een kwestie van doorverwijzen naar de gyn en dat daar echt meer de gesprekken zijn zeg maar... wat ben ik eigenlijk een nitwit op dit gebied!
https://zwangerworden.nu/images/smilies/icon_e_confused.gif@ Erica, ach gos, die bobje... maar die moedergevoelens van jou zitten wel goed , wat een zorg!
@ Elmo, wat een lief verhaal hoe je zo blij bent! Ik zie het gewoon voor me, terwijl ik natuurlijk niet weet hoe je er uit ziet, maar toch!
@ Madelief, hopelijk lig je nu heerlijk te slapen meis!
@ Lucky, bedankt voor de tips! Ik ga nog eens goed nadenken. In principe heb ik een heel goede band met mijn leidinggevende, en vertrouw ik haar wel. Alleen wil ik sowieso eerst de dokter afwachten, want eigenlijk krijg je daar alleen een doorverwijzing toch?
Ik heb vanmiddag terug in de auto nog lekker potje gehuild, ik leek wel bridget jones, haha, lekker van die melodramatische muziek erbij.... thuis lekker gekookt, en eigenlijk gewoon een heel relaxte avond, ben er wel weer een eind boven op, op naar de dokter!!