Haaaai dames!
madelief, wat bijzonder die droom! Misschien is het wel zo dat je zusje zwanger is en durft zij het jou weer niet zo goed te vertellen. Wat lijkt me dat leuk trouwens, samen zwanger zijn met iemand waarvan je houdt!
Lucky, mijn man staat er goed tegenover. Toen ik hem leerde kennen heb ik op een gegeven moment verteld dat dit "zwaard" me boven het hoofd hing. Ik vond dat ik hem de keus moest geven zich terug te trekken. We zijn getrouwd en mijn eis daarbij was dat dat op huwelijkse voorwaarden zou zijn. Ik wilde hem beschermen, van hem hoefde dat niet zo. Hij zegt: Wij zijn een team en komen overal doorheen. Ik wist dit al vanaf het begin en heb zelf voor jou gekozen...bij jou hoort je verleden. We richten ons op de toekomst.
Vanmiddag terug gebeld door de advocaat, net alle stukken gebracht en ze gaat dat even rustig bekijken en belt me in de loop van deze week/ begin volg week terug om een plan van aanpak te maken.
Het geeft me rust te weten dat er nu eindelijk een einde komt aan alles, als ik weet waar ik aan toe ben kan ik loslaten.
Ik wilde dat ik net zo makkelijk kon relativeren als Ruthje...
Hertogin, dat leert een mens met vallen en opstaan. Ik ben nu ik 30 ben een stuk rustiger geworden en kan idd ineens best goed relativeren.
10 jaar geleden hadden ze me bij elkaar kunnen vegen, of had ik de kont tegen de krib gegooid en was in de gordijnen gaan hangen :mrgreen:
Wijsheid komt met de jaren, het vermogen te relativeren komt ook vanzelf. Op een gegeven moment moet je wel...
liefs