Wonder, relax! Hoesten kan geen kwaad voor de baby. Hij/zij zit heerlijk verpakt en beschermd in je baarmoeder.
Hier alles redelijk ok. Heb sinds een paar dagen last van bandenpijn. ik wist niet wat het was tot nu toe: jezus! Bedenk dat je kramp krijgt aan 1 zijkant van je lichaam, vanaf je onderste rib totaan je schede... mijn hemel. Ik lees op internet dat het verschillende oorzaken kan hebben, maar dat je het het beste rustig aan kan doen, en warme kruiken tegen je buik aan, ter ontspanning... Maar goed, verder gaat t eigenlijk wel ok. Af en toe voel ik de kleine man (althans, dat neem ik aan dat dat het is, want anders moeten mn darmen wel hele rare feestjes bouwen in mn buik) en dat is wel een apart gevoel. Hopelijk worden die gevoelens wat frequenter, want dan geeft dat ook weer wat meer houvast. Vandaag 20 weken, aanstaande donderdag de beroemde 20 weken echo. Natuurlijk zal ik even laten weten hoe het was.
Manon...20 weken alweer!!!! Jeetje wat gaat dat hard. Bandenpijn...lijkt me verschrikkelijk zoals je het verteld. Wat bijzonder dat je je kindje al voelt bewegen, wanneer voelde je dat voor het eerst?
Geweldig meis dat het, behalve de bandenpijn, zo goed met je gaat!
Tweety, ik kan me je angst goed voorstellen meis. Maar ik denk dat 3 je geluksgetal is.
Hier geen nieuws, nog geen ei in zicht.
liefs