FriendOud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 1 januari 2005
Hé, de quote doet het niet goed...naja...
ruthje schreef:Haaai friend!!
Ja meis, het is snel gegaan!! Nu bijna je kindje in je armen, wauw!!!
Hoe gaat het met je meniére? is dat wat te doen?
Nog 10 dagen...ik wens je alvast kracht en moed voor de bevalling! Kom je hier wel even spammen met je beeb?!
liefs
ruthje schreef:Hee meis,
wat lastig dat de meniére zo opspeelt! ga je straks je med's weer gebruiken? Of ga je bv geven en daarna pas weer starten met de med's?
Hier zijn we gestart met de behandeling, de eerste kid is mislukt. Eind van de maand de 2de poging.
We krijgen 6 pogingen, daarna evt een hsg en dan weer 6 pogingen en mocht het dan niet gelukt zijn dan word het ivf-d
Nou ja we hebben geduld, het zal wel eens lukken.
liefs
ruthje schreef:Haaai dames!
Lucky wat lastig dat je buik zo'n pijn doet!! Maar het hoort er wat bij, daar wen je toch ook weer aan hoor. En probeer de injectieplekken te rouleren. smorgens links onder je navel spuiten, savonds rechtsonder spuiten. De dag erna op ochtend links van de navel spuiten en savonds rechts van je navel.
Maar pijnlijk blijft het wel hoor, je moet er echt even aan wennen. De hormonen zullen ook wel wat "bijten" na het injecteren. Je doet het heel erg goed hoor!! Maandag de meting en hopelijk kan je dan bijna de punctie krijgen.
Ik heb de 28, 29 of 30 ste mijn ei. Afwachten dus!
Gister heb ik een ongeluk gehad met de scooter, er lag een dikke laag modder op de weg door de boeren die hun land hebbne gedaan.
Dat zag ik niet in het donker en ben over de kop gevlogen....nu zo stijf als een plank maar het lijkt mee te vallen gelukkig.
Wel lekker 2 vrije dagen van het werk om even af te wachten hoe het zich gaat ontwikkelen. Kan ik even bijkomen.
liefs
susannelilian schreef:@Tweety: is Sebas eigenlijk idd opgehaald van t weekend?
Liefs Suus