Sow het gaat ineens hard hier :shock:
Ik heb niet zoveel tijd om er uitgebreid voor te gaan zitten om te reageren, al mijn vrije tijd zit in mijn beestjes, het huishouden en vriendje wil af en toe ook nog wel wat aandacht 😉
Maar, vanavond heb ik het rijk alleen, dus kan ik weer eens fatsoenlijk bijlezen 😊
Elmo, wat vreemd zeg, met je ongi? Ik heb er helaas ook geen verklaring voor, maar het is wel vervelend zeg..
Madelief, die angsten zullen zoals gezegd altijd wel blijven. Is het niet het ene dan is er wel weer iets anders. Neemt niet weg dat het naar is, maar wat er ook gebeurt, met je er zorgen maken verander je niets aan wat de natuur dan ook mag beslissen. *dikke knuf*
Iemand inmiddels al van/over annemiek gehoord?
Karin, wat fijn dat je huisarts zo mee denkt. Wat doet hij overigens veel 'zelf' zeg, ik kreeg van de huisarts alleen direct een verwijzing, via telefoon. Hopelijk krijg je snel goed nieuws, of dan toch in ieder geval meer duidelijkheid.
Lucky houdt van poetsen 😃 Soms ben ik wel eens jaloers op meiden die dat zo in de vingers hebben 😉 Ik vind het vreselijk dat eindeloze schoonmaken, zodra je klaar bent kun je weer bijna opnieuw beginnen en er komt nooit een eind aan. Vervelende is dat ik wel van een schoon huis hou, maar niet van poetsen 😉
ruthje, zo'n vent heb ik ook 😉 Kan soms helemaal glunderend vertellen wat hij allemaal heeft gepoetst, maar stiekum zou ik het zelf nog wel over kunnen doen 😉 Maar je moet ze dan wel de hemel in prijzen, anders doet ie de volgende keer mooi niks meer 😃
susanne, niet om vervelend te den, maar ik wilde wel even iets recht zetten. Je hoeft een naderende mk nl echt niet te voelen aankomen horen, ik heb destijds niets gemerkt. Het ging van de ene op de andere dag mis, en toen was het ook heel snel gedaan.. staat wel tegenover dat ik er lichamelijk betrekkelijk weinig 'last' van heb gehad. Maargoed, ik wil natuurlijk niemand ongerust maken.
Poe, wat een weer hier gisteravond zeg! Ik was net te laat terug van het paardje, dus ik zat op mij fietsje midden in die stortbui. Ritje van nog geen 5 minuutjes maar ik was tot op mijn ondergoed doorweekt. Om over die wind nog maar niet te spreken zeg, ik kwam soms gewoon niet vooruit! :shock:
ruthje, dat je graag een datum zou hebben maakt je geen zeikerd hoor! Ik snap wel dat je er niet achter aan wil gaan 'zeuren', maar je wacht al zo lang meis.. En het is echt waar, als je de toekomst concreter voor ogen hebt is het een draaglijker, dus logisch toch dat je wil weten wanneer het jullie beurt is! Moet je je echt niet vervelend over voelen he.
susanne, die dipjes zijn heel normaal. Heel naar, maar wel normaal, ik denk dat iedereen van ons daar op zijn tijd wel eens last van heeft. En tips,.. tja.. er aan denken dat je er best wel eens aan toe mag geven. Met opkroppen en sterk doen bereik je soms alleen een tegenovergesteld effect, je moet die spanningen en frustraties toch kwijt he. Gewoon jezelf af en toe zo'n dagje gunnen, kruip lekker met een doos tissues in bed, of doe een dagje alleen waar jij zin in hebt. Als je de volgende dag ( of de dag er na, of daarna 😉 ) maar weer opstaat en met frisse moed de toekomst tegemoet treedt.
Elmo, zo snel al, goed nieuws! *zoekt duimen-opsteek-smiley*
Mooi gezegd Jolien, over die jaloerse gevoelens. Ik vind ze ook niet leuk, maar zie het maar zo; het geeft wel aan dat je ook nog om je eigen belang denkt, jezelf helemaal wegcijferen tbv anderen kan ik me bij voorstellen dat je dat mettertijd ook opbreekt.
Argh Elmo, die schoonmoeder van jou stond ook niet vooraan toen subtiliteit en medeleven werden uitgedeeld zeg. Wat lomp. Had ze niet al eerder van die vage acties? Meen me te herinneren dat je wel eens eerder vertelde over zoiets.
Feestje voor iedereen die mama wordt van hier.. hmm I'am in 😃 Dat we dan maar veel feestjes gaan krijgen het komende jaar 😉
karin, wat fijn dat het gesprek je rust heeft gebracht meis
lucky, nog niet opgeven he meis, die gevoelige boobies kunnen evt ook een goed teken zijn he 😉 Maargoed, ik snap dat je jezelf emotioneel een beetje in bescherming wil nemen voor de mogelijke teleurstelling.
ruthje, en? Heb je nog nieuws gekregen van Arnhem? Ah ik lees het al. Ik duim dat die brief snel komt!
Drinkende mannen.. tja, die van mij lust ook wel 'een pintje' zoals hij dat zelf zegt 😉 Maar hij probeert er gelukkig zo rond de klustijd wel goed rekening mee te houden. En ik wil hem die pleziertjes niet ontzeggen, niet zolang het nog kan. Als we evt op IVF uitkomen zal het neem ik aan wel moeten, maar dat zien we dan wel.
Veel plezier met het familieweekend karin! Wij gaan dit weekend ook er even tussen uit. Vorige week viel het in het water met Bob, en nu vind ik het wel lekker nog even gauw een rustmomentje voor de operatie maandag.
Lief dat jullie zo naar Bobje vragen, het gaat wel ok met hem eigenlijk. Hij vindt het opgesloten zitten erg moeilijk, maar het is een absolute noodzaak, dus het kan even niet anders. Zijn bekkie is niet meer zo gezwollen, hij eet prima, en voelt zich naar omstandigheden wel happy geloof ik. Het is nu de rit uitzitten, over twee weken evaluatie van zijn pootje en over drie weken mag het draadje uit zijn bekkie worden verwijderd.
Ik begin hem nu zo langzaam aan een beetje te knijpen voor maandag. Moet er om 7.30u zijn, en sta (gelukkig) in principe als eerste op de lijst om geholpen te worden. Dan zou ik als alles goed gaat ook weer redelijk op tijd naar huis mogen. Ben alleen een beetje bang voor de eerste dagen erna.. ik ben een fervent buikslaper, en ik vrees dat ik geen oog dicht ga doen als ik dan niet op mijn buik kan liggen.
Oja, gisteren ook de uitslag van het uitstrijkje gehad, helemaal goed! geen bmhalskanker dus. Is alleen dat bloedverlies niet mee verklaard, maar ik vermoed zelf toch gewoon overgevoeligheid dat het snel 'beschadigt'. Deze ronde ligt het klussen even helemaal stil en nu heb ik helemaal nergens last van, geen drupje sinds de menstruatie 😃